تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در عید غدیر


تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در عید غدیر

حجت الاسلام الهیاری با اشاره به تجلیل از 15 حافظ کل قرآن کریم در مؤسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در شب عید غدیر گفت: تجلیل از حافظان قرآن کریم، گرامیداشت زحمات جهادی این حافظان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد الهیاری» با اشاره به تجلیل از 15 حافظ کل قرآن کریم در مؤسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» در شب عید غدیر گفت: پاسداشت زحمات جهادگونه این عزیزان در تکریم و جایگاه والای قرآن گام مهمی به شمار می‌رود و تجلیل از حافظان قرآن کریم، گرامیداشت زحمات جهادی این حافظان است.

قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» ادامه داد: این 15 حافظ کل قرآن کریم در مدت سه سال و با شرکت در کلاس‌های روزانه این موسسه توانستند تمام قرآن کریم را از حفظ کنند.

وی اضافه کرد: از این عزیزان در شهرستان قرآنی لامرد در شب عید غدیر و با حضور قاریان مسئولان موسسه و حافظان قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام الهیاری با اشاره به کلاس‌هایی که در مؤسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» برگزار می‌شود، اعلام کرد: کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن کریم برای برادران و خواهران به صورت تخصصی و با حضور اساتید برجسته در حال برگزاری است.

وی همچنین از اختصاص 15 کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس به این حافظان قرآن کریم خبر داد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات