فراخوان #حسین_معنی_آزادی با محور مداحی‌های میثم مطیعی


فراخوان #حسین_معنی_آزادی با محور مداحی‌های میثم مطیعی

فراخوان طراحی و ساخت کلیپ از مداحی‌های «میثم مطیعی»، مداح اهل بیت(ع) با امکان انتشار در فضای مجازی از طریق هشتگ #حسین_معنی_آزادی توسط جمعی از علاقمندان این ذاکر آل‌الله(ع) اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: فراخوان طراحی و ساخت کلیپ از مداحی های «میثم مطیعی»، مداح و ذاکر نامی اهل بیت(ع) به همت جمعی از دوستداران این ذاکر اهل بیت(ع) برگزار می شود.

در اطلاعیه این فراخوان آمده است: بالاترین حجم مصرف مردم در فضای مجازی، از ویدئوها و کلیپ‌های کوتاه است پس نهضت کلیپ‌سازی را به راه انداختیم تا موج ترویج و تبلیغ معارف حسینی را برای علاقه‌مندان تسهیل کنیم.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند به بانک صوتی محرم ۹۸ میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) _ از شب اول محرم به بعد _ در پایگاه اینترنتی به نشانی MeysamMotiee.ir و شبکه‌های اجتماعی @MeysamMotiee مراجعه و از مداحی دل‌خواه خود کلیپ تهیه کنند.

گفتنی است، افراد می‌توانند، تولیدات خود را با هشتگ: #حسین_معنی_آزادی در فضای مجازی منتشر کنند و نسخه تقطیع نشده و کامل آن را همراه با مشخصات و تلفن خود را به آیدی هیأت «میثاق با شهدا» به نشانی @tovlidat98 ارسال کنند.

تولیدات برتر به‌صورت ثابت در شبکه‌های اجتماعی رسمی میثم مطیعی منتشر می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه