تجمع هیئت های مذهبی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج


تجمع هیئت های مذهبی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج

افتخاری گفت: در روز عاشورا هیئت‌ های مذهبی مانند سال‌ های قبل با پرچم و امکانات خود از خیابان‌های مختلف در مصلی امام خمینی (رضوان الله علیه) تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدرضا افتخاری» امروز (۱۸ شهریور) به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تجمع هیئت‌ های مذهبی در یک روز خاص به جهت اثر تبلیغی و تربیتی و سیاسی که دارد، هیئت‌ های مذهبی در روز تاسوعا یک تجمع دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با برنامه ریزی‌ ها و هماهنگی‌ با هیئت‌ های مذهبی و نهاد‌های مربوطه، تجمع هیئت‌ ها در روز تاسوعا ساعت ۱۰ صبح در خیابان جمهوری منتهی به میدان امام حسین (علیه السلام) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در روز تاسوعا هیئت‌ ها بدون علم و پرچم اختصاصی هیئت خود در این تجمع حضور پیدا می‌ کنند تا همه هیئت‌ ها به صورت یک هیئت، نمایش باشکوهی از عزاداری امام حسین (علیه السلام) را داشته باشند.

افتخاری گفت: این برنامه می‌ تواند شکوه و نمایش بسیار خوبی برای اعلام حمایت از ارزش‌ هایی که امام حسین (علیه السلام) و یارانش در روز عاشورا برای آن مبارزه کردند داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین به تجمع روز عاشورا اشاره کرد و گفت: در روز عاشورا هیئت‌ های مذهبی مانند سال‌ های قبل با پرچم و امکانات خود در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) تجمع می‌کنند تا نماز ظهر عاشورا را در مصلی برگزار کنند و هیئت‌ هایی که دیرتر به این مکان برسند در هر جایی که باشند نماز ظهر عاشورا را برپا می‌کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم