واکنش خورخه لورنزو به ادعای جنجالی مدیر تیم رپسول هوندا


موتوجی پی ایران – خورخه لورنزو به ادعاهای مدیر تیم رپسول هوندا، آلبرتو پویگ واکنش نشان داد و اذعان کرد کرد که هیچکس نمی تواند بگوید که او با موتور هوندا تلاش نکرده و ریسک ها را نپذیرفته است. لورنزو شروع طاقت فرسایی را با هوندا داشته و در هیچ یک از مسابقه های فصل تا به اینجا، نتوانسته در بین ده موتورسوار برتر قرار گیرد. مشکلات موتورسوار اسپانیایی...

موتوجی پی ایرانخورخه لورنزو به ادعاهای مدیر تیم رپسول هوندا، آلبرتو پویگ واکنش نشان داد و اذعان کرد کرد که هیچکس نمی تواند بگوید که او با موتور هوندا تلاش نکرده و ریسک ها را نپذیرفته است.

لورنزو شروع طاقت فرسایی را با هوندا داشته و در هیچ یک از مسابقه های فصل تا به اینجا، نتوانسته در بین ده موتورسوار برتر قرار گیرد. مشکلات موتورسوار اسپانیایی به همینجا ختم نشده و او پس از تصادف تمرین اول آسن هلند، دچار شکستگی مهره ستون فقرات شده و همان مسابقه و مسابقه بعد در آلمان و دو مسابقه ایتدایی نیم فصل دوم را از دست داده بود. شایعاتی مبنی بر بازگشت او به دوکاتی و پیوستن جک میلر به هوندا در هفته های گذشته مطرح شد و لورنزو در کنفرانس بریتانیا اذعان کرد که بر روی تعهدش با این تیم، پایبند است.

واکنش خورخه لورنزو به ادعای جنجالی مدیر تیم رپسول هونداواکنش خورخه لورنزو به ادعای جنجالی مدیر تیم رپسول هوندا مارک مارکز و آلبرتو پویگ

آلبرتو پویگ، مدیر تیم رپسول هوندا در مسابقه میزانو گفت:

برای خورخه لورنزو انگار همه چیز از اول شروع شده اما او باید بخواهد و مشتاق بهتر شدن باشد و انگیزه لازم را داشته باشد. او باید ریسک ها را بپذیرد و بپذیرد که در این ورزش ممکن است به شما صدمه برسد.

فکر نمی کنم مشکل تکنیکی وجود داشته باشد، مشکل از شجاعت و خواستن است.

واکنش خورخه لورنزو به ادعای جنجالی مدیر تیم رپسول هونداواکنش خورخه لورنزو به ادعای جنجالی مدیر تیم رپسول هوندا خورخه لورنزو

لورنزو درباره ادعاهای مدیر تیمش گفت:

او مدیر است و برایش احترام زیادی قائلم زیرا می دانم که او اطلاعات زیادی درباره موتورها و دنیای موتورسواری دارد. اما هیچ شخصی نمی تواند بگوید که من با این موتور تلاش و ریسک نکرده ام زیرا همیشه تصادف های وحشتناکی داشتم فقط به خاطر اینکه نتیجه ی خوبی بدست آورم.

شاید مشکل همینجاست، قبل از اینکه موتور را بشناسم فشار زیادی آوردم و به خاطر همین تصادف کردم و مصدوم شدم.

این موضوع همه چیز را دشوارتر می کند، زیرا همه مشکلات از مصدومیت می آید. بدون مصدومیت شاید نمی توانستم پیروز شوم اما می توانستم برای سکو و پنج رده نخست رقابت کنم.

من هیچوقت روی هوندا صددرصد آماده نبودم، بنابراین نتوانستم فشار حداکثری را وارد کنم. اگر احساس راحتی برروی موتور نداشته باشید، شرایط برای شما در موتوجی پی دشوار است. این احساسی است که در این لحظه بر روی هوندا دارم. با موتور احساس امنیت ندارم، بخصوص بخش جلوی موتور.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید