از غدیر تا عاشورا؛ کناره گیری از بیعت با امام حسین (ع) و نتایج آن + فیلم


از غدیر تا عاشورا؛ کناره گیری از بیعت با امام حسین (ع) و نتایج آن + فیلم

به تازگی ویدئویی تحت عنوان «از غدیر تا عاشورا» در فضای مجازی منتشر شده است که کناره گیری برخی اقوام از بیعت با امام حسین (ع) و نتایج آن را به تصویر کشیده است.

از غدیر تا عاشورا؛ کناره گیری از بیعت با امام حسین (ع) و نتایج آن + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واقعه غدیر حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع به آن نگاه شود، غدیر تنها نام یک سرزمین نیست، یک تفکر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوّت حکایت می‌کند، غدیر یک سرزمین نیست، چشمه‌ای است به وسعت تمام عالم، کوثری که تا پایان هستی می‌جوشد و تشنه کامانش را سیراب می‌کند، غدیر همان اقیانوس بیکران ولایت وامامت است، غدیر نام دیگر شیعه وتشیع است، غدیر نه فقط آرزوی رسول الله صلی الله علیه واله بلکه غایت آمال انبیا وجلوه‌ای از وجه الله است.

همگان وظیفه دارند تا قیام قیامت پیام غدیر را که پیام ولایت است به یکدیگر برسانند و به خاطر بسپارند، تا مبادا فراموش کنند، چون این فراموشی در طول تاریخ چه‌ها که نکرده و چه جنایت‌ها که برپا نکرده! وقتی غدیر فراموش می‌شود آنجاست که سقیفه ملعونه تشکیل می‌گردد، آنجاست که بی شرمی به جایی می‌رسد که به یگانه دخت رسول، حضرت زهرا سلام الله علی‌ها بی احترامی می‌کنند و اوّل مظلوم عالم را به خانه نشینی با فراموشی غدیر است که کربلا رخ داده و خاندان نبوّت به اسارت برده می‌شوند.

به تازگی کمیک موشنی تحت عنوان «از غدیر تا عاشورا » در فضای مجازی منتشر شده است که بهانه گیری ها و کناره گیری برخی عقلای اقوام از بیعت با امام حسین علیهم الشلام و نتایج آن را در به تصویر کشیده است. در ادامه می تواند این کمیک موشن را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟