فردا؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی


بر اساس اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی روز شنبه مورخ 23 شهریور ماه  منتشر خواهد شد.

فردا؛ اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه منتشر خواهد شد.

کارنامه‌ نتایج اولیه‌ آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان با اکد ملی و رهگیری پس از ورود به قسمت پروفایل، می توانند کارنامه‌ی خود را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است؛ داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب مندرج در کارنامه‌ی آنان، عبارت «شما برای طی مرحله‌ بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج شده است، می‌توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه‌ی خود برای تکمیل مدارک مراجعه کنند.

یادآوری می شود، هرگونه پاسخ‌گویی به داوطلبان در خصوص کارنامه‌ آنها صرفا به‌صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه‌ مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرسwww.hrtc.ir تا تاریخ ۲۸/۰۶/ ۱۳۹۸ امکانپذیر است و داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه‌ی حضوری خودداری کنند.

انتهای پیام/

نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی فردا اعلام می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت