مراسمات عزاداری هیأت هنر و رسانه در قم آغاز شدبه گزارش ایکنا از قم، مراسم عزاداری دوازدهمین شب ماه محرم‌الحرام شب گذشته بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به همت هیأت هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هدایت واقع در کوچه ۱۰ بلوار الغدیر قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی احمدی، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات و جمعی از خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به همراه پرچم متبرک این بارگاه نورانی در این مراسم حضور یافته و عطر و بوی فاطمی را در این مراسم زنده کردند.

حجت‌الاسلام سید بهاءالدین ضیائی در مراسم عزاداری هیأت هنر و رسانه به ایراد سخن، سید محمد جواد شرافت و مجید تال به شعرخوانی و علی مالکی نژاد به مدیحه‌سرایی پرداختند.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار، سید رضا طباطبایی مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

یادآور می‌شود، این هیأت مذهبی به مدت سه شب با سخنرانی حجت‌الاسلام سید بهاءالدین ضیایی شعرخوانی حجت‌الاسلام محمدمهدی شفیعی و محمد میرزایی و مدیحه‌سرایی سید احمد شمس و حسن مالکی‌نژاد میزبان عزاداران سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام خواهد بود.

انتهای پیام