تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال


تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال

تهران - ایرنا - تیم گیتی‌پسنداصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به رغم تساوی برابر فرش آرا مشهد به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز (جمعه) با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در مهمترین دیدارها تیم فوتسال گیتی پسند در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۳ برابر فرش آرا به تساوی رسید و با تیم سن ایچ ساوه در امتیاز ۲۳ برابر شد. اما با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

قدرت بهادری(۲ گل) و بهزاد عظیمی برای تیم فرش آرا گلزنی کردند و هر ۳ گل تیم گیتی پسند اصفهان را «محمدرضاسنگ‌سفیدی» به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم نیز تیم مس سونگون ورزقان مهمان شاهین کرمانشاه بود. شاگردان «علیرضا افضل» سرمربی تیم مس که به تازگی سکان هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده گرفته است، با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسیدند تا افضل در دومین دیدار هم با تیم مس به پیروز شود.

البته تیم مس که در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا و جهان حضور داشت، ۴ دیدار نسبت به سایر رقبای خود کمتر انجام داده تا فعلا در میانه‌های جدول رده‌بندی بایستد.

همچنین سن ایچ ساوه که در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد، مهمان اهورا بهبهان بود و در یک دیدار پرگل با نتیجه ۶ بر ۴ برابر حریف خود به برتری رسید و با تیم گیتی پسند هم امتیاز شد تا مهمترین نامزد رسیدن به صدر جدول محسوب شود.

نتایج کامل مسابقات:

ستارگان ورامین ۲ - شهروند ساری یک

محمد سیما قم ۲ - آذرخش بندرعباس ۲

اهورا بهبهان ۴ - سن ایچ ساوه ۶

مقاومت البرز ۲ - حفاری اهواز ۲

گیتی پسند اصفهان ۳ - فرش آرا مشهد ۳

ارژن شیراز صفر - هایپر شاهین شهر یک

شاهین کرمانشاه یک - مس سونگون ۲

هفته سیزدهم مسابقات چهارشنبه ۲۷ شهریورماه پیگیری می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر