مدیران استقلال و ادامه نگرانی ها بر سر آذری


مدیران استقلال و ادامه نگرانی ها بر سر آذری

شفقنا – مدیران استقلال سر جای خود ماندند اما قطعا تا مدتها بحث حضور سعید آذری در استقلال، مدیران این باشگاه را وارد حاشیه خواهد کرد. به گزارش شفقناورزشی، در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر کنار رفتن رئیس باشگاه استقلال و حتی اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل گرفته بود. گزینه جانشینی مدیرعاملی استقلال هم مشخص شده و […]

مدیران استقلال و ادامه نگرانی ها بر سر آذری

شفقنا – مدیران استقلال سر جای خود ماندند اما قطعا تا مدتها بحث حضور سعید آذری در استقلال، مدیران این باشگاه را وارد حاشیه خواهد کرد.

به گزارش شفقناورزشی، در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر کنار رفتن رئیس باشگاه استقلال و حتی اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل گرفته بود. گزینه جانشینی مدیرعاملی استقلال هم مشخص شده و گفته می شد که قرار است مدیرعامل سابق ذوب آهن یعنی سعید آذری در راس امور باشگاه استقلال قرار بگیرد. شایعه آنقدر جدی شد که حتی خود رئیس باشگاه استقلال هم به آن واکنش نشان داد و جدال لفظی بین فتحی و آذری هم شکل گرفت.

جالب اینکه تعداد زیادی از هواداران استقلال هم از این اتفاق ابراز خرسندی کردند و با هجوم به صفحه آذری در شبکه های اجتماعی از او دعوت کردند که هر چه زودتر به استقلال بیاید و مدیریت این باشگاه را سر و سامان ببخشد.

در نهایت اما چنین اتفاقی نیفتاد. فتحی به حکم وزیر در استقلال ماندنی شد و آذری هم به فولاد خوزستان رفت تا مدیرعاملی این باشگاه را در اهواز بر عهده بگیرد. با این حال، قطعا تا مدتها سایه آذری بر سر فعالیت های مدیران استقلال سنگینی خواهد کرد و هر گاه که آنها اشتباهی مرتکب شوند، با آذری مقایسه خواهند شد. بخصوص که بسیاری از هواداران استقلال هم با حمایت خود از آذری نشان دادند که چندان میانه خوبی با مدیران فعلی باشگاه ندارند و مدیرعامل سابق ذوب آهن را بر مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال ترجیح می دهند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی