پیروزی بدون چالش سروقامتان ایران مقابل سریلانکا در آغاز مسیر آسیایی


پیروزی بدون چالش سروقامتان ایران مقابل سریلانکا در آغاز مسیر آسیایی

شفقنا – مسابقات قهرمانی والیبال آسیا 2019 به میزبانی تهران از امروز آغاز شده و در آخرین بازی روز نخست، شاگردان ایگور کولاکوویچ در یک بازی نه چندان سخت به مصاف سریلانکا رفته‌اند. صعود 8 تیم برتر این مسابقات به انتخابی المپیک در قاره آسیا، باعث شد تا کولاکوویچ و فدراسیون تصمیم بگیرند با تیم اصلی در این رقابت‌ها حاضر شوند. […]

پیروزی بدون چالش سروقامتان ایران مقابل سریلانکا در آغاز مسیر آسیایی

شفقنا – مسابقات قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی تهران از امروز آغاز شده و در آخرین بازی روز نخست، شاگردان ایگور کولاکوویچ در یک بازی نه چندان سخت به مصاف سریلانکا رفته‌اند.

صعود ۸ تیم برتر این مسابقات به انتخابی المپیک در قاره آسیا، باعث شد تا کولاکوویچ و فدراسیون تصمیم بگیرند با تیم اصلی در این رقابت‌ها حاضر شوند.

البته به نظر می‌رسد کولاکوویچ در مسابقات آسانتر بیشتر به نفرات ذخیره میدان بدهد و ستاره‌هایی همچون معروف، موسوی و غفور بیشتر استراحت کنند.

از روز نخست مسابقات استقبال چندان خوبی نشده و تعداد کمی از بانوان هم در سالن حاضر هستند. سریلانکا که جزو تیم های درجه چندم آسیا به شمار می رود، قطعا انگیزه های زیادی برابر یکی از برترین تیم های جهان خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران موفق شد در نخستین بازی خود را در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با نتیجه ۳-۰ سریلانکا را شکست دهد و آماده مصاف مقابل قطر شود.

شاگردان کولاکوویچ که با ترکیب ذخیره خود به میدان آمده بودند، با درخشش امیرحسین اسنفدیار و پوریا یلی موفق شدند ست نخست را با نتیجه ۲۵-۱۵ به سود خود به پایان برسانند.

در ست دوم این دیدار هم بیشتر توپها برای اسفندیار و یلی ارسال می شد و این بازیکنان در حنمله زهر دار نشان می دادند. این ست هم با نتیجه ۲۵-۱۷ به سود ایران به پایان رسید.

ست سوم نزدیک تر دنبال شد. اشتباهات بازیکنان ایران به سریلانکا فرصت بازگشت به بازی را داد و همین امر سبب شد تا این تیم با نتیجه ۲۲-۲۰ از ایران پیش بیفتد. دریافت عالی قائمی ایران را به بازی برگرداند. (۲۲-۲۲) درنهایت تیم ایران با درخشش اسفندیار در دفاع و حمله موفق شد با نتیجه ۲۵-۲۳ پیروز این ست شود.

ایران فردا از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف قطر خواهد رفت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس