حضور 350 استاد دانشگاه در دوره آموزشی شهید شهریاری در بروجرد


حضور 350 استاد دانشگاه در دوره آموزشی شهید شهریاری در بروجرد

بروجرد - ایرنا - مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: 350 استاد در دوره آموزشی تشکیلاتی شهید شهریاری در بروجرد حضور دارند.

به گزارش ایرنا، محمد قربانی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی تشکیلاتی شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، افزود: در راستای گام دوم انقلاب و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به فعال سازی تشکل های استادی به ویژه اساتید جوان و انقلابی در پیشبرد اهداف و برنامه های علمی و فرهنگی کشور گام برداریم.

وی با اشاره به این که این دوره، دومین دوره آموزشی است گفت: این دوره به مدت پنج روز با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می شود که صبح ها کلاس های دانش افزایی و عصرها جلسات و نشست ها برگزار می شود.

قربانی اظهار داشت: تلاش داریم اساتیدی در دانشگاه ها تربیت و یا ارتقا یابند که که در راه مکتب اهل بیت(ع) و اهدافی هست که امام حسین(ع) فرمودند پیش رویم.

در ادامه حمید مهدیون معاون تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ۳۰ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد وجود دارد و ظرفیت بالای اساتید و تشکل های دانشجویی و استادی می تواند در پیشرفت کشور موثر باشد.

وی اضافه کرد: تشکل ها در اسلامی شدن دانشگاهها نقش موثری دارد و از مطالبات اصلی رهبر معطم انقلاب است.

وی بیان کرد: هر جا تشکیلات موفق داشته ایم پیروز شده ای و تشکل های استادی نقش ویژه در مسایل جامعه ایفا می کنند و همچنین تشکل های استادی در دانشگاه آزاد قوی تر شکل گرفته است.

مهدیون اظهار داشت: در دوره دوم طرح شهید شهریاری کلاس های دانش افزایی و میزگرد و سخنرانی برگزار خواهد شد و بررسی مسائل مختلف کشور در این دوره با سخنرانی های مهم کشوری برگزار می شود.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...