هشدار عضو حماس به رژیم صهیونیستی


هشدار عضو حماس به رژیم صهیونیستی

یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به رژیم صهیونیستی هشدار داد از عواقب ارتکاب هرگونه حماقت علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت امروز برحذر باشد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی‌،«اسماعیل رضوان» در آستانه آغاز راهپیمایی بازگشت با عنوان «اسلو باید از تاریخ ما حذف شود»، مقاومت را همچون سپر و شمشیری برای دفاع از ملت فلسطین دانست و بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق تمام اهداف مورد نظر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

وقتی تل‌آویو از خطوط قرمز عبور می‌کند

نتانیاهو از احتمال جنگ با غزه خبر داد

وی همچنین تحقق آشتی ملی و وحدت با هدف مقابله با توطئه‌های دشمنان از جمله توطئه معامله قرن و دیگر طرح‌هایی که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است، مورد تاکید قرار داده و از تشکیلات خودگردان درخواست کرد به شکست توافق ننگین اسلو اعتراف کرده و از آن برائت جوید، چرا که این توافق سبب دودستگی و شکاف میان فلسطینیان و مشوقی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و گستاخ تر شدن این رژیم برای ارتکاب جنایت علیه قشرهای مختلف مردم فلسطین شده است.

مردم فلسطین در نوار غزه امروز در هفتاد و چهارمین راهپیمایی بازگشت با عنوان « اسلو باید از تاریخ ما حذف شود» در اشاره به لزوم لغو همیشگی معاهده سازش اسلو برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی