فوجی فیلم دوربین X-A7 را با قیمت 700 دلار معرفی کرد


 فوجی فیلم دوربین X-A7 را با قیمت 700 دلار معرفی کرد

فوجی فیلم از دوربین جدید بدون آینه X-A7 با سیستم فوکوس خودکار بهبودیافته، قابلیت تصویربرداری ویدیویی با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه با قیمت 700 دلار رونمایی کرد.

دوربین پایین‌رده‌ی بدون آینه‌ی X-A7، جدیدترین دوربین از سری X فوجی فیلم است که با قیمت ۷۰۰ دلاری و قابلیت‌های بهبودیافته‌تری، جانشین دوربین X-A5 می‌شود. دوربین کامپکت با فرم فکتور سبک‌وزن و قابلیت تصویربرداری با کیفیت بالا در کنار بهره‌مندی از ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌تری نسبت به دوربین‌های قبلی بدون آینه از سری X، اوایل آبان‌ماه به بازار عرضه می‌شود.

فوجی فیلم X-A7 وزنی برابر با ۳۲۰ گرم دارد و از حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی APS-C و ضریب کراپ ۱.۵ برابری (crop factor) و میزان حساسیت دوربین به نور (ISO) در محدوده‌ی ۲۰۰-۱۲۸۰۰ (قابل افزایش تا ۱۰۰-۵۱۲۰۰) و سرعت تصویربرداری پیوسته‌ی ۶ فریم در ثانیه بهره می‌برد.

 فوجی فیلم دوربین X-A7 را با قیمت 700 دلار معرفی کرد

در مقایسه با حسگر موجود در دوربین فوجی فیلم X-A5، تعداد نقاط تشخیص فاز خودکار حسگر دوربین جدید، ۸.۵ برابر دوربین قبلی فوجی فیلم است. سیستم فوکوس خودکار و قابلیت تشخیص چهره دوربین جدید، بهبود یافته و دوربین در تصویربرداری از سوژه‌های متحرک و محیط با نور کم عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

فوجی‌فیلم در دوربین جدید خود از ارتباطات مبتنی بر مس در مدارات داخلی به منظور کاهش نویز و همچنین افزایش سرعت ثبت تصاویر و فیلم‌برداری استفاده کرده است.

دوربین جدید فوجی فیلم فاقد منظره‌یاب الکترونیک است. اما در قسمت پشت دوربین نمایشگر ۳.۵ اینچی مجهز به viewfinder دارای ۲.۷۶ میلیون نقطه‌ای قرار گرفته است. نمایشگر لمسی LCD به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند به‌راحتی با دوربین کار کنند و از زوایای مختلف تصویربرداری کرده و تنظیمات لازم را از طریق نمایشگر لمسی به‌راحتی در دسترس داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی دوربین جدید می‌توان به قابلیت تشخیص چهره‌ی پیشرفته، سیستم فوکوس خودکار پیشرفته، طول عمر باتری برای تصویربرداری از ۴۴۰ عکس در هر بار شارژ کامل باتری، حالت Bright Mode (تصویربرداری HDR)، حالت Light Trail، فلش پاپ آپ و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی Wi-Fi به‌علاوه‌ی اتصال بلوتوث اشاره کرد.

دوربین فوجی فیلم X-A7 از تاریخ ۲۴ اکتبر ( ۲ آبان‌ماه) با لنز ۱۵-۴۵ میلی‌متری فوجینون f/3.5-5.6، XC کیت لنز OIS PZ در رنگ‌های شتری، نقره‌ای تیره، نقره‌ای و سبز نعناعی با قیمت ۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید