عکس ؛ آغاز فعالیت های سعید آذری در فولاد


تمرین شاگردان نکونام برای بازی مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با حضور مدیر عامل باشگاه فولاد برگزار شد. نوشته عکس ؛ آغاز فعالیت های سعید آذری در فولاد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ آغاز فعالیت های سعید آذری در فولاد

سعید آذری از جلسات تمرینی تیم های پایه فولاد هم دیدن کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۲
عکس ؛ آغاز فعالیت های سعید آذری در فولاد

تمرین شاگردان نکونام برای بازی مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با حضور مدیر عامل باشگاه فولاد برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال فولاد خوزستان خود را برای دیدار هفته سوم لیگ مقابل سپاهان آماده می کند. فولادی ها از دو بازی قبلی خود یک امتیاز دارند و برد برابر سپاهان برای آنها حیاتی است. اما تمرین فولاد با حضور مدیرعامل جدید این باشگاه همراه بود. سعید آذری در تمرین سرخ پوشان حاضر بود و از نزدیک نظاره گر کار شاگردان نکونام بود. در پایان تمرین نیز آذری دقایقی را با جواد نکونام به گفت و گو پرداخت.

سعید آذری همچنین امروز از جلسات تمرینی تیم های پایه فولاد هم دیدن کرد. او ضمن تماشای تمرین نونهالان و نوجوانان فولادی، برای دقایقی با بازیکنان و کادرفنی این تیم ها به صحبت پرداخت و برای هر دو تیم در لیگ های کشوری آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل فولاد در این بازدید عنوان کرد که توجه به رده های پایه همیشه جزو سیاست باشگاه فولاد خوزستان بوده و هست و تربیت بازیکنان شایسته و کارآمد و معرفی آن ها به فوتبال ایران از جمله اهداف و سیاست های باشگاه است.

عکس ؛ آغاز فعالیت های سعید آذری در فولاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر