در انتظار رونمایی از زوج طلایی پرسپولیس در خط حمله


تیم فوتبال پرسپولیس در بازی آینده خود مقابل صنعت نفت آبادان با زوجی جدید در خط حمله به میدان خواهد رفت. نوشته در انتظار رونمایی از زوج طلایی پرسپولیس در خط حمله اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

در انتظار رونمایی از زوج طلایی پرسپولیس در خط حمله

جونیور براندائو زوج علیپور در خط حمله پرسپولیس در بازی با نفت آبادان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵
در انتظار رونمایی از زوج طلایی پرسپولیس در خط حمله

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی آینده خود مقابل صنعت نفت آبادان با زوجی جدید در خط حمله به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود و گابریل کالدرون در نظر دارد در این مسابقه از زوج جدیدی در خط حمله تیمش استفاده کند، کاری که او در بازی دوستانه با سایپا انجام داد و نتیجه‌بخش بود.

جونیور براندائو اولین بازی‌اش برای پرسپولیس را در بازی مقابل تراکتور در تبریز انجام داد و حالا قرار است او زوج علیپور در خط حمله سرخپوشان در بازی با نفت آبادان باشد. این زوج در بازی با سایپا ۹۰ دقیقه تست شد و نتیجه‌اش این بود که پای علیپور به گلزنی باز و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

جونیور در این مسابقه پرتلاش و دونده ظاهر شد و در چند صحنه با پا به توپ شدن و برداشتن گام‌های بلند نشان داد گوشه‌هایی از تکنیک ناب برزیلی را می‌داند. چه بسا اگر زوج علیپور و جونیور در بازی با صنعت نفت موفق عمل کند در دربی ۹۰ هم به میدان برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار