اولین خرید کهکشانی بعدی رئال مادرید


اولین خرید کهکشانی بعدی رئال مادرید

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی با رئال مادرید به توافق دست یافته است.

به گزارش مشرق، رئال مادرید از همین حالا تلاش برای تقویت ترکیب خود در پنجرهای بعدی نقل و انتقالات را آغاز کرده و نشریه انگلیسی سان مدعی شد آنها با باشگاه چلسی برای جذب انگولو کانته، هافبک فرانسوی این تیم به توافق دست یافته اند.


بر کسی پوشیده نیست که زین الدین زیدان علاقه زیادی به انگولو کانته دارد و رئال مادرید در تابستان امسال نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرده بود، اما ممنوعیت چلسی از جذب بازیکن جانشین باعث شد این انتقال به تاخیر افتد و حالا به نظر می رسد طرفین برای انتقال 100 میلیون پوندی انگولو کانته به برنابئو، به صورت محرمانه به توافق دست یافته اند.


رئال مادرید در تابستان امسال ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را نیز بعد از کش و قوس های فراوان جذب کرد و این اتفاق در تابستان سال قبل در مورد تیبو کورتوا رخ داده بود. حالا به نظر می رسد انگولو کانته قرار است سومین ستاره بزرگ چلسی باشد که فاصله ای با پوشیدن لباس رئال مادرید ندارد.


بدین ترتیب به نظر می رسد رئال مادرید برنامه های بزرگ برای فصول نقل و انتقالاتی بعدی دارد. به جز انگولو کانته، اخبار حاکی از تلاش بی وقفه فلورنتینو پرز برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و آینده دار پاری سن ژرمن در تابستان سال 2020 یا 2021 است. البته راضی کردن ناصر الخلیفی به فروش آینده دارترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان هرگز کار آسانی نیست، اما امباپه تبدیل به هدف اول رئال مادرید شده و خود این بازیکن نیز بی میل به پوشیدن لباس سفید لوس بلانکوس نیست.

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید