بهسازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اولویت راهداری کشور است


بهسازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اولویت راهداری کشور است

ایلام - ایرنا - معاون برنامه ریزی حمل و نقل جاده ای کشور گفت:بهسازی راه ها و توسعه زیر ساخت های منتهی به پایانه مرزی مهران به خصوص در ایام باقی مانده به اربعین حسینی اولویت اصلی دولت در حوزه راهداری است.

به گزارش ایرنا پایانه مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری مرکز استان ایلام مشهور به قدمگاه زائران کانون اصلی تردد های زیارتی ایران و عراق است.

خداداد مقبلی‌ در جریان بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران اظهار داشت: تمام دست اندرکاران مرتبط با خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، باید تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای منتهی به مرز مهران در راستای خدمات رسانی به کار گیرند.

وی افزود: با توجه به حذف روادید و افزایش حجم تردد زائران، در اربعین امسال تلاش خواهیم کرد تا با همکاری کلیه دستگاه های مربوطه تا قبل از شروع مراسم عظیم اربعین حسینی نسبت به تکمیل عملیات عمرانی و راهسازی به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اقدام کنیم مقبلی یادآور شد: مرز بین‌المللی مهران بیشترین حجم تردد را در سال‌های گذشته به خود اختصاص داده و توسعه زیرساخت‌های این پایانه مهم یکی از اولویت های راهداری کشور است تا زائران بتوانند با سهولت تردد کنند.

به گزارش ایرنا، امروز معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور رئیس پلیس راه استان و مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زیرساخت های اربعین در مسیر مهران بازدید کرد.

ایلام و مرز مهران از مهمترین و اصلی ترین کریدورهای خروج و ورود زائران عتبات عالیات در طول چند سال اخیر بوده است که در ایام اربعین حضور میلیونی مردم در این منطقه نمود بیشتری دارد.

متناسب با حجم میلیونی تردد زائران در چند سال اخیر توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی و رفاهی استان ایلام در دستور کار جدی مسئولان ارشد کشوری و استانی قرار گرفته است.

۷۱۷۲/۶۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد