مدل 2019 تلویزیون های OLED ال جی از Nvidia G-Sync پشتیبانی خواهند کرد


مدل 2019 تلویزیون های OLED ال جی از Nvidia G-Sync پشتیبانی خواهند کرد

گفته می‌شود مدل 2019 تلویزیون های OLED ال جی از فناوری Nvidia G-Sync پشتیبانی خواهند کرد. این فناوری٬ تلویزیون های ال جی را به مانیتورهای گیمینگ غول پیکری تبدیل می‌کند. فاصله‌ی بین مانیتورهای کامپیوتری و تلویزیون‌ها آهسته آهسته در حال از بین رفتن است. درست همانند همتایان اتاق نشیمن آن‌ها٬ نمایشگرهای دسکتاپی استفاده از طرح‌های محنی... نوشته مدل...

گفته می‌شود مدل 2019 تلویزیون های OLED ال جی از فناوری Nvidia G-Sync پشتیبانی خواهند کرد. این فناوری٬ تلویزیون های ال جی را به مانیتورهای گیمینگ غول پیکری تبدیل می‌کند.

فاصله‌ی بین مانیتورهای کامپیوتری و تلویزیون‌ها آهسته آهسته در حال از بین رفتن است. درست همانند همتایان اتاق نشیمن آن‌ها٬ نمایشگرهای دسکتاپی استفاده از طرح‌های محنی برای ارائه‌ی تجربه‌ی سینمایی جهت تماشای فیلم و اجرای بازی در کامپیوترها را آغاز کرده‌اند. حالا ال جی و انویدیا همکاری خود را به روی میز تلویزیون‌ها آورده‌اند و وعده داده‌اند تلویزیون‌هایی را با اهداف گیمرها به تولید برسانند. در حالی که هر تلویزیون مدرن مجهز به HDMI می‌تواند به عنوان یک مانیتور گیمینگ استفاده شود٬ اما حضور فناوری G-Sync شرکت انویدیا می‌تواند گزینه‌ی بهتری از آن‌ها برای گیمرها بسازد.

وقتی به بحث گیمینگ وارد می‌شویم٬ وضوح نمایشگر بالا٬ رنگ‌های پر جنب و جوش و دیگر ویژگی‌هایی که از تلویزیون‌ها می‌شنوید کافی نیست. مواردی نظیر نرخ رفرش نیز به همان اندازه مهم است و زمان پاسخ‌گویی نه تنها در لذت بردن از بازی‌ها مهم است٬ بلکه جزو مهم‌ترین المان‌های مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود.

سازندگان مانیتورها و کارت‌های گرافیک سعی دارند مشکلات در این دو زمینه را حل کنند و دو شرکت Nvidia و AMD مطمئن شوند تا بتوانند چنین خروجی یکسانی از نمایشگر و گرافیک را بتوانند در تلویزیون‌ها نیز ارائه کنند. اینطور که شنیده می‌شود٬ مدل 2019 تلویزیون های OLED ال جی که به زودی عرضه می‌شوند٬ از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی خواهند کرد.

اطلاعات مدل 2019 تلویزیون های OLED ال جی

این تلویزیون‌ها که با مدل‌های 65/55E9 و 77/76/55C9 عرضه خواهند شد٬ قادر به پشتیبانی از فرمت HDR10 و Dolby Vision هستند. این‌ها مواردی هستند که نه تنها تجربه‌ی گیمینگ٬ بلکه تجربه‌ی تماشای فیلم در تلویزیون‌های آینده‌ی ال جی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. البته گفته می‌شود در ابتدای عرضه از سوی کارخانه٬ این تلویزیون‌ها از Nvidia G-Sync پشتیبانی نمی‌کنند٬ بلکه در آینده همراه با یک به‌روزرسانی نرم افزاری پشتیبانی از این ویژگی را دریافت می‌کنند. هنوز اعلام نشده چه بازارهایی این محصولات را دریافت خواهند کرد٬ اما اگر سخت مشتاق خرید چنین دیوایسی هستید٬ خبر خوب اینکه تا چند هفته‌ی آینده می‌توانید یک تلویزیون گیمینگ بزرگ را در سالن پذیرایی خود داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید