شهرداری تهران: قطع‌کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند


شهرداری تهران: قطع‌کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

تهران- ایرنا- شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد که قطع کنندگان درختان خیابان الهیه با پایش شبانه روزی مدیریت شهری این منطقه شناسایی و جهت برخورد قانونی به نیروی انتظامی معرفی و بازداشت شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه اظهارداشت: با تماس شهروندان و انجام گشت‌های نامحسوس در طول شب و پایش در سطح منطقه با سربرداری و قطع چند اصله درخت در این محدوده مواجه شدیم و آن‌را به صورت آنی به نیروی انتظامی اعلام و مجرمین در هنگام ارتکاب جرم و انتقال درختان خشک دستگیر شدند.

وی گفت: در این خصوص شکایتی از سوی شهرداری منطقه یک در مراجع قضایی طرح و در انتظار صدور رای هستیم و از سویی کارشناسان فضای سبز با مراجعه به املاک مورد نظر و تهیه کروکی جدید نسبت به ارایه گزارش به کمیسیون ماده ۷ منطقه و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اقدام و رای کمیسیون در خصوص پرونده‌های مربوطه بزودی صادر خواهد شد.

موسوی افزود: این اقدام شیوه جدیدی از همکاری شهرداری و نیروی انتظامی برای صیانت از باغ‌ها و فضاهای سبز منطقه است و توانستیم در لحظه تخریب از پتانسیل نیروی انتظامی بهره گیریم و از تخریب باغ جلوگیری کنیم.

وی از شهروندان خواست با ارتباط با سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این نوع موارد را به مدیریت شهری منطقه اطلاع دهند تا قبل از تخریب اعمال قانون شود.

تهرام/۶۰۰۳/۹۳۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها