تردید ستاره استراماچونی برای استقلالی شدن !


مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید تردید زیادی برای آمدن به ایران به منظور کسب تجربه‌ای جدید داشته است. نوشته تردید ستاره استراماچونی برای استقلالی شدن ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تردید ستاره استراماچونی برای استقلالی شدن !

دیاباته: انگیزه‌ای برای رفتن به ایران نداشتم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۹
تردید ستاره استراماچونی برای استقلالی شدن !

مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید تردید زیادی برای آمدن به ایران به منظور کسب تجربه‌ای جدید داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ عضو تیم بوردو فرانسه بود و در ۱۵۲ بازی آمار ۶۶ گل و ۱۳ پاس گل را از خود بر جای گذاشت، در گفتگو با سایت «girondins۳۳.com» درباره پیوستنش به استقلال و شرایطش در این تیم گفت:

اوضاع برای من در استقلال خوب پیش می‌رود، اما خیلی زود است که بخواهم وضعیت را ارزیابی کنم، چون تازه فصل را شروع کرده‌ایم و تنها دو بازی انجام داده‌ایم، وگرنه اوضاع خوب است. شیخ خوب است! (باخنده)

وی افزود:

حقیقت این است که درباره رفتن به ایران تردید زیادی داشتم و در ابتدا خیلی انگیزه‌ای برای رفتن به این کشور نداشتم. سپس اطلاعاتی از ایران به دست آوردم و با آندره آ استراماچونی ایتالیایی روبه‌رو شدم که من را به واسطه بازی در فرانسه و ایتالیا (تیم بنونتو) می‌شناخت، از این‌رو با او مفصل صحبت کردم و بعد از آن بود که تصمیم گرفتم به ایران بروم تا چالش جدیدی را تجربه کنم.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال خاطرنشان کرد:

استراماچونی واقعاً مربی خوبی است، کسی که سابقه سرمربیگری اینتر را دارد و می‌خواهد کاری خوب در استقلال انجام دهد و البته باعث بهتر شدن بازی من شود، بنابراین هر کاری که از دستم ساخته باشد انجام خواهم داد تا عنوانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا