وینسنت کمپانی:/ سیتی و لیورپول تا اطلاع ثانوی رقیب ندارند


وینسنت کمپانی:/ سیتی و لیورپول تا اطلاع ثانوی رقیب ندارند

وینسنت کمپانی، ستاره سابق و کهنه‌کار منچسترسیتی و بازیکن- مربی فعلی اندرلخت می‌گوید حاکمیت منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی، ستاره سابق منچسترسیتی که سالهای سال با پیراهن این تیم به میدان رفته ولی در حال حاضر به عنوان بازیکن- مربی در کشورش و در اندرلخت حضور دارد از دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به عنوان ماشین‌هایی خوب روغنکاری شده یاد می‌کند که هیچ رقیبی جلودارشان نیست و معتقد است حاکمیت این دو تیم بر لیگ برتر انگلیس به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید.

وینسنت کمپانی:/ سیتی و لیورپول تا اطلاع ثانوی رقیب ندارند

سیتی و لیورپول سال گذشته حاکمیت بلامنازع خود بر لیگ برتر را به رخ کشیدند و به عنوان تنها دو تیم مدعی قهرمانی، رقابتی شانه به شانه داشتند. آنها در فصل جاری هم تا کنون دو رتبه اول جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

کمپانی در این باره گفت:" نظر من این است که در حال حاضر رقابت کردن با این دو تیم یعنی لیورپول و منچسترسیتی برای تیمهای دیگر خیلی دشوار است چرا که این دو تیم مثل ماشین‌هایی خوب روغنکاری شده هستند که کسی یارای ایستادگی مقابل آنها را ندارد".

ستاره سابق و کهنه‌کار منچسترسیتی در ادامه گفت:" در این دو تیم هر بازیکن می‌داند چکار باید بکند. این دو تیم بدون شک در راس لیگ برتر باقی خواهند ماند و تیمهای دیگر هستند که باید هر چه سریعتر پیشرفت کنند و خودشان را به آنها برسانند و گر نه این فاصله باقی خواهد ماند و حتی ممکن است بیشتر شود و شکاف عمیق‌تری در فوتبال انگلیس بوجود بیاورد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس