سامسونگ گلکسی بادز نقره‌ای رنگ بی‌سروصدا از راه رسید


سامسونگ گلکسی بادز نقره‌ای رنگ بی‌سروصدا از راه رسید
زمستان گذشته بود که سامسونگ گلکسی بادز معرفی شد. تاکنون این هدست بلوتوث وایرلس در سه رنگ وجود داشت؛ حالا اما کمپانی کره‌ای، Galaxy Buds را در رنگ نقره‌ای هم عرضه کرده است.

برخلاف نسخه‌های پیشین سامسونگ گلکسی بادز که رنگی ثابت داشتند، طراحی نسخه نقره‌ای به گونه‌ای است که ظاهر رنگارنگی به آن می‌دهد. هم‌اکنون این گجت در وب‌سایت رسمی سامسونگ هند و فروشگاه چینی JD، با قیمتی معادل ۱۴۰ دلار در دسترس مشتریان قرار دارد.

نسخه نقره‌ای سامسونگ گلکسی بادز به رنگ‌های مشکی، سفید و زرد اضافه شد

هدست بیسیم سامسونگ گلکسی بادز دارای یک باتری داخلی ۵۸mAh با ماندگاری شارژ ۶ ساعته است. اما کیس شارژ این هدفون، باتری ۲۵۲ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. پس مثلا کاربران گلکسی اس ۱۰ می‌توانند برای تغذیه‌ی آن، از موبایل خود استفاده کنند (قابلیت شارژ وایرلس معکوس).

این ایرفون ها ساختار کوچک مدوری دارند و از نوع توگوشی هستند. همچنین سرگوشی‌های سیلیکونی باعث می‌شود که به خوبی در گوش جای بگیرند. در بررسی‌های اولیه نیز بسیار راحت توصیف شده‌اند. پروسه اتصال گلکسی بادز به دستگاه‌های سامسونگ، مشابه ایرپادز اپل بسیار سریع اتفاق می‌افتد.

سامسونگ گلکسی بادز نقره‌ای رنگ بی‌سروصدا از راه رسید

ناگفته نماند که تنظیمات صوتی این گجت را متخصصان AKG انجام داده‌اند. از دیگر امکانات گلکسی بادز باید به بلوتوث ۵.۰، دستیار صوتی Bixby و سنسور مجاورت اشاره کنیم که عدم استفاده و نبودن بادز درون گوش را تشخیص می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور