انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «اباعبدالله الحسین(ع)؛ شهید اشک»


انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «اباعبدالله الحسین(ع)؛ شهید اشک»

نسخه الکترونیکی کتاب «اباعبدالله الحسین(ع) شهید اشک»، تلخیصی از «قتیل العبره» به مناسبت محرم حسینی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: نسخه الکترونیکی کتاب «اباعبدالله الحسین(ع) شهید اشک» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اباعبدالله الحسین (ع) شهید اشک» به روایتی از امام حسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: آن حضرت(ع) فرمودند: «من شهید اشک هستم، هیچ مؤمنی مرا یاد نمی‌کند مگر آنکه می‌گرید.»

وی با بیان اینکه محبوب‌ترین مخلوقات و عزیزترینشان نزد خدای متعال پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) بزرگوارشان هستند، گفت: این کتاب تلخیص و ترجمه کتاب قتیل العبره است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر به روایات فراوان درباره فضیلت گریه و برپا داشتن عزاداری بر سیدالشهدا (ع) و همچنین روایات بیانگر گریه و عزاداری اهل بیت (ع) و پیامبران و ملائکه و جز آن‌ها پرداخته است.

وی به معرفی کتاب «اباعبدالله الحسین (ع) شهید اشک» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمدحسین میرباقری است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و در مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «اباعبدالله الحسین (ع) شهید اشک» با ۶۸۰ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز