میزبانی میدان امام حسین(ع) از «جلوه سوگ» در ماه‌های محرم و صفر


میزبانی میدان امام حسین(ع) از «جلوه سوگ» در ماه‌های محرم و صفر

ویژه برنامه ترکیبی «جلوه سوگ» با بخش‌هایی همچون اجرای نمایش نمایش «خلود» و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوار مزار شهدای گمنام در ماه‌های محرم و صفر در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه «جلوه سوگ» به مدت دو ماه در ماه های محرم و صفر در میدان امام حسین(ع) اجرا می شود.

بنابراین گزارش، مراسم شبیه‌خوانی توسط گروه متوسلین حضرت زهرا(س) به مدت ۱۰ شب در دهه دوم محرم و مراسم تعزیه‌خوانی نوجوانان در دهه اول صفر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

نمایش «خلود» کاری از گروه هنر مقدس به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی ویژه بانوان در حسینیه فرهنگ‌سرای عترت و نمایش «اقیانوس» کاری از کانون هنری حافظ منطقه ۱۲ به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی در دهه سوم محرم در میدان آئینی امام حسین(ع) از دیگر برنامه هایی است که ذیل این ویژه برنامه اجرا می شود.

میزبانی میدان امام حسین(ع) از «جلوه سوگ» در ماه‌های محرم و صفر

افزایش آگاهی دینی مردم به ویژه نسل جوان و بصیرت افزایی آنها، معرفی اسلام حقیقی به جهانیان، کسب معنویت و تعلیم معارف دینی، گسترش فرهنگ عاشورایی و انتقال مفاهیم عاشورایی و تقویت باورهای نسل جوان از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قرارداد امری تا 2027 تمدید شد