طرح قرائت قرآن عاشورا در روستای کاغذی اجرا شد


طرح قرائت قرآن عاشورا در روستای کاغذی اجرا شد

همزمان با عاشورای حسینی طرح تلاوت قرآن با مشارکت هیئت مذهبی و کانون های فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) در روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با عاشورای حسینی طرح تلاوت قرآن با مشارکت هیئت مذهبی و کانون های فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) در روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در این محفل که با حضور پرشور عزاداران حسینی برگزار شد، قاری و مداح اهل بیت(ع) «محمدجواد میرزایی» به تلاوت قرآن کریم پرداخت و حاضران هم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، ثواب آن را به شهدای کربلا تقدیم کردند.

طرح قرائت قرآن عاشورا در روستای کاغذی اجرا شد

در ادامه، امام جمعه ابوزیدآباد و کویرات با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این ایام را بهترین موقعیت برای ارتباط و پیوند معنوی با معارف دینی و آشنایی با کلام خدا دانست.

حجت الاسلام شاهمیری به عزاداران حسینی سفارش کرد: عزاداران در کنار عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) به اقامه نماز اول وقت و قرائت قرآن اهتمام ورزند.

وی افزود: یکی از شاخصه های امام حسین علیه السلام در تمام مراحل واقعه عاشورا دوری نکردن از قرآن بود یعنی در همه حالات روحی و معنوی که دست داده تمسک به قرآن داشتند.

حجت الاسلام سید رضا رزاقی هم در این محفل نورانی قرآنی گفت: زنده ماندن همه عبرت های عاشورا برگرفته از آیات خدا در قرآن است.

طرح قرائت قرآن عاشورا در روستای کاغذی اجرا شد

این کارشناس و مبلغ دینی حاضرین بویژه جوانان را به تدبر و تلاوت قرآن کریم دعوت کرد و گفت: در سوره مبارکه فجر که این سوره به نام خود امام حسین(ع) است خداوند از نفس مطمئنه سخن می گوید، نفس مطمئن همان امام حسین(ع) است که با تمام مشکلات و سختیها در مقابل ظلم سر فرود نیاورد و در مقابله با دشمنان دین و قرآن همه وجود خود را برای رضای خدا و احیای دین رسول خدا فدا کرد.

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!