ساختمان بیمه سلامت کهگیلویه کلنگ‌زنی شد


ساختمان بیمه سلامت کهگیلویه کلنگ‌زنی شد

یاسوج - ایرنا - با حضور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساختمان بیمه سلامت شهرستان کهگیلویه با برگزاری آیین کلنگ زنی آن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عدل هاشمی ‌پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در این آیین با اشاره به نقش مهم سلامت گفت: نیاز است مسئولان نسبت به تسریع در روند اجرایی این طرح همکاری کند.

عدل هاشمی پور با تقدیر از مسئولان استانی در تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات بیمه سلامت در شهرستان بیان کرد: با همکاری شهرداری آسفالت راه ارتباطی این طرح نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال طی ۱۰ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضا کاظمی بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۷۳۰ متر با زیربنای ۳۹۰ متر از محل اعتبارات بیمه سلامت کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ۶ شهرستان از شهرستان‌های هشت گانه استان از مکان اداری بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

کاظمی تعداد بیمه شدگان در سطح استان را ۵۲۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان ۲۰۵ هزار بیمه شده در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خدمات مختلفی را از بیمه سلامت دریافت می کند.

وی افزود: ۳۴۳ هزار روستایی، ۹۵ هزار نفر از کارکنان دولت، ۴۸ هزار تن بیمه همگانی و ۳۳ هزار نفر از سایر اقشار از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

کاظمی بیان کرد: ۳۸۵ موسسه و ۶۳ مرکز روستایی طرف قرارداد بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

کاظمی یادآور شد: سازمان بیمه سلامت با چهار کارکرد و رویکرد مهم از جمله حفاظت مالی از بیمه شدگان، پوشش بیمه همگانی، بهره‌مندی عادلانه از خدمات و اطمینان از تضمین کمیت و کیفیت خدمات ایفای نقش می‌کند.

۷۵۳۱/۶۱۱۰


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس