مقتدی‌صدر به دنبال همگرایی با ایران است/ حضور او در بیت رهبری پیام واضحی را مخابره کرد


مقتدی‌صدر به دنبال همگرایی با ایران است/ حضور او در بیت رهبری پیام واضحی را مخابره کرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای صدر دنبال این است که با ایران همگرایی داشته باشد و جریان‌های سیاسی خود را هم راستا با دو کشور پیش ببرد.

مقتدی‌صدر به دنبال همگرایی با ایران است/ حضور او در بیت رهبری پیام واضحی را مخابره کرد

حجت الله عبدالملکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مقتدی صدر در بیت رهبری، اظهار کرد: دو دهه بعد از حمله آمریکا به عراق، جریان‌های مختلفی در این کشور شکل گرفت که یکی از آنها جریان مقتدی صدر بود، البته جریان آمریکایی و رژیم صهیونیستی سعی کردند تا نشان دهند که مقتدی صدر با جمهوری اسلامی ایران زاویه داشته و تمایل به همکاری ندارد اما این نظریه کاملا اشتباه بود.

او افزود: یکی از دلایل اشتباه بودن چنین نظریه‌ای این است که مقتدی صدر تحصیل کرده حوزه علمیه ایران است و دائما با افراد بسیار تاثیرگذار کشورمان در ارتباط بوده و خواهد بود، همچنین بخش زیادی از فعالیت‌های او با هماهنگی صورت گرفته است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حضور مقتدی صدر در بیت رهبری نشان داد که صحبت هایی که در رابطه با عدم هماهنگی وجود دارد، تحلیل غلطی است و در واقع شیطنت هایی است که دشمنان ملت عراق آن را انجام می دهند.

عبدالملکی تصریح کرد: اتفاقا آقای صدر دنبال این است که با جمهوری اسلامی همگرایی داشته باشد و جریان های سیاسی خود را هم راستا با منافع دو کشور پیش ببرد، از این رو حضور او در بیت رهبری پیام بسیار واضحی را مخابره کرد.

بیشتر بخوانید: حضور مقتدی صدر و سردار سلیمانی در مراسم شام غریبان حسینیه امام خمینی + عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر