تریلر گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [TGS 2019]


تریلر گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [TGS 2019]

چند ساعت پیش بالاخره یک تریلر درست و حسابی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد تا طرفداران درک بیشتری از بازی داشته باشند. در ادامه مطلب همراه گیم‌شات باشید. شما می‌توانید این تریلر که تقریبا 50 دقیقه‌ است در زیر تماشا کنید: ای تریلر مقدار زیادی از عناصر اصلی گیم‌پلی که شامل مکانیزم‌ها بقا، رفت و آمد در جهانِ باز بازی و مبارزات و مخفی‌کاری...

چند ساعت پیش بالاخره یک تریلر درست و حسابی از گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد تا طرفداران درک بیشتری از بازی داشته باشند. در ادامه مطلب همراه گیم‌شات باشید.

شما می‌توانید این تریلر که تقریبا 50 دقیقه‌ است در زیر تماشا کنید:

ای تریلر مقدار زیادی از عناصر اصلی گیم‌پلی که شامل مکانیزم‌ها بقا، رفت و آمد در جهانِ باز بازی و مبارزات و مخفی‌کاری را به طرفداران نشان می‌دهد. همچنین بازی یک سری مکانیزم‌های جزئی‌تر نیز دارد که فقط می‌شود آن‌ها را در بازی‌های کوجیما پیدا کرد. مثلا ساز دهنی زدن شصخیت اصلی برای نوزاد درون شیشه، سیستم پیچیده مدریت وسایل و مدیریت انرژی سم. همچنین مقدار قابل توجهی نیز به بخش چندنفره بازی نیز اشاره شد. به نظر می‌رسد که کوجیما در طراحی این بخش مقدار قابل توجهی از بخش چندنفره سری Dark Souls و Bloodborne الهام گرفته باشد.

همچنین می‌توانید رویارویی با دشمنان فراطبیعی بازی و مبارزه با یک باس فایت را نیز در تریلر بالا مشاهده کنید؛ باس فایتی که یک هیولای شبیه شیر است. هیچ متنی نمی‌توانید به طور کامل به توصیف تریلر بپردازد، پس بهتر است همین الان تریلر بازی را تماشا کنید.

بازی Death Stranding در کمتر از دو ماه دیگر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

تریلر گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [TGS 2019]تریلر گیم‌پلی بازی Death Stranding منتشر شد [TGS 2019]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج