عکس ؛ بمب بزرگ استراماچونی در استقلال به دنبال آزاد کردن خود از بند !


ملی پوش فصل گذشته استقلال با وجود کشمکش های فراوان سرانجام قراردادش را تمدید کرد تا آخرین نام در فهرست بازیکنان این فصل مرد ایتالیایی لقب بگیرد. نوشته عکس ؛ بمب بزرگ استراماچونی در استقلال به دنبال آزاد کردن خود از بند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ بمب بزرگ استراماچونی در استقلال به دنبال آزاد کردن خود از بند !

روزبه چشمی در انتظار روزهای طلایی با استقلال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵
عکس ؛ بمب بزرگ استراماچونی در استقلال به دنبال آزاد کردن خود از بند !

ملی پوش فصل گذشته استقلال با وجود کشمکش های فراوان سرانجام قراردادش را تمدید کرد تا آخرین نام در فهرست بازیکنان این فصل مرد ایتالیایی لقب بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی به عنوان آخرین بازیکنی که قراردادش را با استقلال تمدید کرد از چند روز قبل به تمرینات این تیم اضافه شد تا سرمربی ایتالیایی امیدوار به این بازیکن در فکر ایجاد تغییرات در پلان های تاکتیکی خود برای دگرگونی بزرگ در استقلال باشد، بازیکنی که از دید استراماچونی می تواند تفاوت زیادی در ساختار تدافعی ایجاد کند.

روزبه چشمی فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی استقلال همین طور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ زیر نظر کی روش لقب گرفت. شاید به خاطر همین عملکرد بود که او وسوسه حضور در فوتبال اروپا را داشت و زیر بار تمدید قرارداد با استقلال نمی رفت. چشمی با وجود تمایلی که باشگاه الاهلی برای امضای قرارداد با او داشت زیر بار کوچ به آن سوی آب های خلیج فارس نرفت بلکه راهی اروپا شود اما این بند برای او باز نشد تا در نهایت با صحبت های مستقیم با سرمربی ایتالیایی بار دیگر در استقلال ماندنی شود.

مسلما با حضور روزبه در جمع آبی های پایتخت حالا کار برای استراماچونی در بازی با مهره های تدافعی آسان تر از قبل پیش خواهد رفت، جایی که روزبه استقلال باید برای رسیدن به روزهای طلایی در این تیم و بازگشت دوباره به فهرست تیم ملی خودش را از بند بلاتکلیفی و سردرگمی آزاد کند و به مهره درخشان در آسمان آبی های پایتخت تبدیل شود. روزبه که این روزها زیر نظر بدنساز ایتالیایی تمرینات ویژه ای را در دستور کار قرار داده قطعا جزو کلیدی ترین مهره های استراماچونی برای بازی مرگ و زندگی مقابل رقیب سنتی در دربی پیش روی تهران خواهد بود.

عکس ؛ بمب بزرگ استراماچونی در استقلال به دنبال آزاد کردن خود از بند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟