تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به مصاف نایب قهرمان آسیا می‌رود


تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به مصاف نایب قهرمان آسیا می‌رود

کرمانشاه- ایرنا- در یکی از رقابت‌های حساس هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شاهین کرمانشاه در دیداری خانگی به مصاف مس سونگون ورزقان نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های شاهین و مس سونگون در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هردوی آنها برای پیروزی تلاش می کنند تا جایگاه بهترین را در جدول رده بندی مسابقات کسب کنند.

از یک طرف تیم فوتسال شاهین که در هفته های اخیر توانسته سازمان یافته تر و بهتر از هفته های نخستین کار کند در چهار دیدار اخیر خود صاحب ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده و برای سامان بخشیدن به وضعیت خود تنها برای پیروزی به مصاف حریف ورزقانی می رود.

این تیم که هفته ها طعم قعرنشینی را چشیده و به دنبال کسب نتایج خوبش در سه - چهار هفته اخیر توانست چند پله ای در جدول رده بندی خود را بالا بکشد حالا هم به دنبال پیروزی در این دیدار حساس است تا بتواند یک پله ای در جدول صعود کند.

پیروزی شاهین مقابل مس سونگون و شکست مقاومت البرز برابر حفاری اهواز باعث می شود نماینده فوتسال کرمانشاه یک پله در جدول صعود کند و هم امتیاز با حریف ورزقانی خود به علت تفاضل گل کمتر در رده دهم قرار گیرد.

تیم مس سونگون نیز که به واسطه حضور در جام باشگاه های آسیا بازی های عقب افتاده زیادی دارد در صورت پیروزی مقابل شاهین با توجه به فاصله امتیازی کم با تیم های بالادستی خود و در عین حال تفاضل گل بسیار خوبی که دارد حتی قادر است تا رده پنجم نیز خود را بالا بکشد، بنابراین آنها نیز با انگیزه های زیادی به مصاف نماینده کرمانشاه خواهند آمد.

این تیم به تازگی در مسابقات جام باشگاه های آسیا با شکست برابر نماینده ژاپن در فینال مسابقات عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می رود.

تیم شاهین از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان ما از آمادگی لازم برخوردار بوده و آماده هستند تا سومین پیروزی این فصل را نیز کسب کنند.

سید احسان احسانی تصریح کرد: تیم ما در طول هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و بازیکنان هم با درک اهمیت مسابقه فردا، فقط به پیروزی فکر می کنند.

وی ادامه داد: مس سونگون یکی از بهترین تیم های ایران بوده و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار دارد و بخصوص از خط حمله ای قوی برخوردار است و مهاجمان این تیم راه دروازه حریفان را به خوبی می شناسند.

احسانی با بیان اینکه در مسابقه برابر مس سونگون ابتدا باید دروازه خود را حفظ و سپس به فکر گل زدن باشیم، گفت: امیدوارم با حمایت پرشور هواداران بتوانیم دست پر و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در پایان از هواداران باشگاه و مردم دعوت کرد با حضور در سالن مسابقه، این تیم را برای پیروزی کمک کنند.

دیدار تیم های شاهین کرمانشاه و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸ فردا (جمعه - ۲۲ شهریور) در سالن قمربنی هاشم کرمانشاه واقع در خیابان بنت الهدا برگزار می شود.

در پایان هفته یازدهم، تیم مس سونگون از هفت مسابقه خود صاحب ۱۳ امتیاز شده و در مکان نهم قرار دارد و تیم شاهین نیز از ۱۱ مسابقه ای که برگزار کرده با ۱۰ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی