واحدهای مسکن مهر نباید بدون زیرساخت‌ها تحویل مردم شود


واحدهای مسکن مهر نباید بدون زیرساخت‌ها تحویل مردم شود

تهران- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: هیچ واحد مسکن مهری نباید بدون زیرساخت‌ها و مراکز خدماتی اولیه برای رفع نیاز ساکنان، به مردم تحویل داده شود.

به گزارش روز پنجشنبه وزارت راه و شهرسازی، «حبیب‌الله طاهرخانی» در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید هشتگرد افزود: متقاضیان مسکن مهر پس از تحویل واحد خود نباید هیچ گونه دغدغه ای برای سکونت داشته باشند. بر این اساس فراهم کردن شرایط مناسب از جمله دسترسی آسان به مراکز تجاری و خدماتی مورد نیاز ساکنان مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان‌ کرد: شرکت عمران شهرهای جدید از طریق منابع داخلی خود درصدد تکمیل و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر است.

وی بیان داشت: اجرای پروژه‌های روبنایی، تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر با خدمات مورد نیاز برای ساکنان در شهر جدید هشتگرد از اولویت های کاری شرکت عمران شهرهای جدید است که در این پیوند، ساخت و تکمیل واحدهای تجاری، انجام آسفالت، محوطه سازی و تکمیل نمای واحدهای مسکن مهر قابل اشاره است.

پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد

طاهرخانی در ادامه در بازدید از پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد، از پیمانکار مجموعه خواست تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و بکارگیری امکانات نسبت به تسریع در انجام کارهای باقی‌مانده اقدام کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه، از کارفرما و پیمانکار طرح خواست همه تمرکز خود را برای تکمیل این پروژه ملی بکار گیرند تا طبق تاکید وزیر راه وشهرسازی پروژه متروی گلشهر- شهرجدید هشتگرد تا پایان شهریور مورد بهره برداری قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...