تمجید گرت ساوت‌گیت از پدیده انگلیس


گرت ساوت‌گیت با ستایش از رحیم استرلینگ، ستاره ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید استرلینگ توان این را دارد که بهترین فوتبالیست دنیا شود. نوشته تمجید گرت ساوت‌گیت از پدیده انگلیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید گرت ساوت‌گیت از پدیده انگلیس

گرت ساوت گیت: استرلینگ می‌تواند بهترین بازیکن دنیا شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۱
تمجید گرت ساوت‌گیت از پدیده انگلیس

گرت ساوت‌گیت با ستایش از رحیم استرلینگ، ستاره ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید استرلینگ توان این را دارد که بهترین فوتبالیست دنیا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با ستایش از رحیم استرلینگ ستاره این تیم و منچسترسیتی می‌گوید او از چنان مهارت و کیفیتی برخوردار است که می‌تواند در آینده به بهترین فوتبالیست دنیا تبدیل شود.

استرلینگ در چند وقت اخیر در تیم ملی انگلیس فوق‌العاده درخشان ظاهر شده و در هشت بازی اخیر خود با پیراهن سه‌شیرها موفق شده هشت گل به ثمر برساند. او در این مدت در باشگاهش منچسترسیتی هم نمایش‌های درخشانی داشته و فصل گذشته برای این تیم ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

ساوت‌گیت با ستایش از استرلینگ درباره او گفت:

” ما بازیکنان برجسته‌ای داریم ولی استرلینگ با انگیزه بالایی که دارد و حرفه‌ای‌گری‌ای که نشان می‌دهد توان و قابلیت این را دارد که بهترین بازیکن دنیا شود. او با آن جثه کوچک هم از نظر فیزیکی قوی است و هم از نظر روحی”.

ساوت‌گیت در ادامه صحبتهایش گفت:

” خیلی خوشحالم که می‌بینم نظر افکار عمومی درباره استرلینگ عوض شده است. او با صحبتهایی که در شبکه‌های اجتماعی درباره نژادپرستی بیان کرد، همه ما را به فکر فرو برد و نشان داد چه شخصیت پخته‌ای دارد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها