استخر کشاورزی جوان سی ساله را به کام مرگ کشاند


استخر کشاورزی جوان سی ساله را به کام مرگ کشاند

سعید اسماعیل پور گفت: جوان سی ساله در استخر کشاورزی یکی از روستاهای جنوب شهر سمنان غرق شد علت اصلی وقوع این حادثه در حال بررسی است.

استخر کشاورزی جوان سی ساله را به کام مرگ کشاند
به گزارش فانوس، سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته در پی تماس شهروندی غرق‌شدگی جوانی در استخر کشاورزی یکی از روستا‌های جنوب شهر سمنان گزارش شد، گفت: در پی این حادثه یک دستگاه خودرو امداد و نجات به همراه تجهیزات غواصی و شش آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

او ضمن بیان اینکه فرد جوان حدودا سی ساله و به دلایلی نامعلومی در این استخر شناور بوده است، افزود: علت اصلی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه در این عملیات هماهنگی قضایی و انتظامی نیز صورت گرفت، ابراز داشت: با تلاش آتش‌نشانی پیکر بی جان این فرد از استخر بیرون کشیده و به عوامل متوفیات شهرداری برای طی سیر قانونی تحویل داده شد.

اسماعیل پور در ادامه تصریح کرد: استخر‌های کشاورزی به دلیل مخروطی و گودالی شکل بودن هیچ‌گونه استاندارد شنا کردن را ندارد و تاکنون نیز موارد بسیاری طی سال جاری از غرق‌شدگی این استخر‌ها در شهر‌های مختلف استان سمنان گزارش شده است.

او اظهار داشت: کشاورزان توجه داشته باشند حتما اطراف این استخر‌ها را حصار کشیده تا از ورود افراد و حیوانات جلوگیری شده و حداقل طنابی را نیز در قسمت‌های مختلف از این استخر‌ها ببندند تا خدایی نکرده در مواقع این‌چنینی فرد حادثه‌دیده بتواند خود را از آب به بیرون هدایت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403