دلیل ماندگاری پل پوگبا در یونایتد مشخص شد !


کالچیو مرکاتو مدعی است پاری سن ژرمن در آستانه جذب پل پوگبا با قراردادی 150 میلیون یورویی بوده ولی ماندگار شدن نیمار PSG مانع از انجام این انتقال شده است. نوشته دلیل ماندگاری پل پوگبا در یونایتد مشخص شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دلیل ماندگاری پل پوگبا در یونایتد مشخص شد !

ماندگار شدن نیمار نگذاشت پوگبا پاریسی شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۱
دلیل ماندگاری پل پوگبا در یونایتد مشخص شد !

کالچیو مرکاتو مدعی است پاری سن ژرمن در آستانه جذب پل پوگبا با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی بوده ولی ماندگار شدن نیمار PSG مانع از انجام این انتقال شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کالچیو مرکاتو مدعی شد در طول تابستان و در جریان فرصت نقل و انتقالات تابستانی باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن با منچستریونایتد بر سر انتقال پل پوگبا به این تیم پاریسی به توافق رسیده بوده و طبق این توافق قرار بوده پوگبا با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی راهی PSG شود ولی در نهایت ماندگار شدن نیمار در این تیم، انتقال پوگبا را هم ملغی کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه ایتالیایی، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن با مذاکره کنندگان باشگاه یونایتد مذاکراتی جدی انجام داده و با آنها بر سر انتقال پوگبا به توافق رسیده بوده. درحالیکه یوناید در مقابل تلاشهای پردامنه رئال مادرید مصرانه اعلام می‌کرده که حاضر نیست پو‌گبا را با مبلغی کمتر از ۱۶۰ میلیون یورو واگذار کند ولی در مذاکرات شیاطین سرخ با لئوناردو، بر سر مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو توافق صورت گرفته بوده.

در عین حال PSG با مینو رایولا مدیر برنامه‌های پو‌گبا هم مذاکراتی انجام داده و بر سر پرداخت دستمزد سالانه ۲۵ میلیون یورویی به پوگبا به توافق رسیده بوده. اما در نهایت با ماندگار شدن نیمار در پایتخت فرانسه همه این قرار و مدارها بی‌خاصیت شده و انتقال ستاره فرانسوی به پاری سن ژرمن فراموش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل