8 مرد افیونی مسلح هنگام تولید شیشه در مشهد دستگیر شدند


8 مرد افیونی مسلح هنگام تولید شیشه در مشهد دستگیر شدند

حوادث رکنا: 2 باند تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در مشهد متلاشی شدند.

به گزارش رکنا، سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دو باند تولید و توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه را در مشهد شناسایی و متلاشی کردند.

اداره کل اطلاعات خراسان رضوی روز پنجشنبه اعلام کرد: در این چارچوب ۱۱ قاچاقچی مواد مخدر که در قالب باند مسلح در مشهد سوداگری مرگ می کردند دستگیر شده اند.

همچنین لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی در بلوار هاشمیه مشهد منهدم و هشت نفر حین تولید شیشه دستگیر شدند. در این عملیات حدود سه لیتر آبکار شیشه، مقادیری از دیگر انواع مخدر و مواد شیمیایی پیش ساز کشف شد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) طی عملیاتی دیگر در خیابان خواجه ربیع ۲۳ کلانشهر مشهد نیز به دیگر باند مسلح تولید و توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه ضربه زدند.

در جریان این عملیات هم سه متهم دستگیر، شش کیلوگرم ماده مخدر شیشه آماده توزیع کشف، دو قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مورد استفاده سوداگران مرگ توقیف شدند.

بر اساس گزارش اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، این باندهای مسلح تولید و توزیع ماده مخدر شیشه به طور میانگین هر هفته چهار تا هفت کیلوگرم از این مخدر صنعتی خطرناک و نیز ماده افیونی هرویین را بین جوانان در سطح کلانشهر مشهد توزیع می کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!