جیمی کاراگر:/ سیتی شانس اول قهرمانی لیگ برتر است


جیمی کاراگر:/ سیتی شانس اول قهرمانی لیگ برتر است

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول وکارشناس فوتبال انگلیس می‌گوید منچسترسیتی امسال هم بخت اول قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول و از کارشناسان مطرح فوتبال انگلیس می‌گوید با اینکه تیم سابق او لیورپول تا اینجا موفق شده هر چهار بازی اول خود در فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد ولی منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی است که امسال هم بخت اول قهرمانی در لیگ برتر جزیره به حساب می‌آید.

جیمی کاراگر:/ سیتی شانس اول قهرمانی لیگ برتر است

لیورپول فصل جدید را عالی آغاز کرده و با چهار پیروزی در چهار بازی اول خود در حال حاضر با دو اختلاف نسبت به سیتی در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان کلوپ فصل گذشته هم رقابت شانه به شانه‌ای با گواردیولا و تیمش داشتند اما در نهایت پپ و تیمش موفق شدند با اختلاف یک امتیاز جام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

کاراگر در این باره گفت:" برای نظر دادن درباره قهرمان لیگ برتر به نظر من هنوز زود است. فکر کنم بهتر است تا کریسمس صبر کنیم و بعد در این باره نظر بدهیم. من احساس می‌کنم حوالی کریسمس بین لیورپول و سیتی فاصله قابل توجهی وجود خواهد داشت ولی در حال حاضر فاصله کمی بین آنها وجود دارد".

جیمی کاراگر:/ سیتی شانس اول قهرمانی لیگ برتر است

این اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" با اینحال من معتقدم سیتی در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر است چرا که آنها قهرمان لیگ هستند و سال گذشته ثابت کردند چه تیم قدرتمندی دارند. برای همین معتقدم این لیورپول است که باید برای رسیدن به سیتی و سبقت گرفتن از سیتیزن‌ها تلاش کند ولی سیتی تیم بهتری است".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه