گاز به روستای مهماندویه دامغان رسید


گاز به روستای مهماندویه دامغان رسید

سمنان-ایرنا- طرح گازرسانی به روستای مهماندویه دامغان با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان، جمعی از مسوولان و اهالی منطقه به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره گاز شهرستان دامغان روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح گازرسانی به این روستا، در گفت و گو با ایرنا، افزود: روستای مهماندویه از روستاهای شرقی این شهرستان است که از نعمت گاز طبیعی برخوردار شد.
سعید غلامی اظهار داشت: این طرح در خرداد ۹۷ کلنگ زنی شد و اکنون به همت اعتبارات و تسریع روند اجرای آن به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: برای عملیات گازرسانی به این روستا، ۴۷ کیلومتر لوله گذاری از مهماندوست تا طزره انجام شد.
غلامی به اعتبار هزینه شده در این طرح اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی مسافت، طرح گازرسانی به روستای مهماندویه و طزره از جمله طرح های ادغام شده بود که در مجموع پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور گازرسانی به این ۲ روستا هزینه شده است.
وی تصریح کرد: روستای مهماندویه بیش از ۳۵۰ نفر جمعیت در ۹۰ خانوار دارد و ۱۰۰ علمک گاز نیز در این منطقه درنظر گرفته شده است.
رئیس اداره گاز شهرستان دامغان گفت: در حال حاضر تمامی روستاهای شهرستان به غیر از ۱۶ روستای جنوبی، از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
شهرستان دامغان ۴۲ هزار اشتراک گاز دارد که از این تعداد ۳۶ هزار اشتراک شهری و بقیه اشتراک روستایی است. هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۰ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
مهماندویه در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی شهر دامغان قرار دارد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا