اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان


اقامتگاه بوم گردی گل صنم با 800 متر زیر بنا در روستای نوآباد واقع در یک کیلومتری شهر هفشجان و در منطقه ای بکر و زیبا از جنوب غربی استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این شهرعنوان پایتخت صنعت جوش کشور و پایتخت شیر سنگ تراشی ایران را نیز به خود اختصاص داده است.اقامتگاه […] نوشته اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اقامتگاه بوم گردی گل صنم با ۸۰۰ متر زیر بنا در روستای نوآباد واقع در یک کیلومتری شهر هفشجان و در منطقه ای بکر و زیبا از جنوب غربی استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این شهرعنوان پایتخت صنعت جوش کشور و پایتخت شیر سنگ تراشی ایران را نیز به خود اختصاص داده است.اقامتگاه بوم گردی گل صنم با ۵ اتاق، ظرفیت پذیرش ۴۵ الی ۵۰ مسافر را دارد. اتاق های این خانه بومی تقریبا ۲۰ متر بوده و هر کدام ظرفیت ۱۰ نفر را دارند. به دلیل حفظ سنتی بودن خانه، در اتاق ها تخت وجود ندارد و از سرویس کف خواب استفاده می شود همچنین کرسی و بخاری گازی سیستم گرمایشی این بوم گردی هستند.

در این منطقه به دلیل وجود آب و هوای خنک، نیاز به استفاده از سیستم سرمایشی نمی باشد. مسافران تمامی اتاق ها می بایست از سرویس بهداشتی عمومی موجود در حیاط اقامتگاه که به صورت مشترک ایرانی، فرنگی و حمام است، استفاده کنند.در این خانه بومی چایخانه ای سنتی با زیر بنای ۱۰۰ متر نیز وجود دارد که شما می توانید در آنجا چای سفارش دهید، برروی تخت های سیمانی حیاط بنشینید و از نوشیدن چای در حیاط با صفای اقامتگاه لذت ببرید.

استفاده از آشپزخانه ی اقامتگاه برای مسافران مانعی ندارد و شما می توانید در صورت تمایل برای پخت و پز از آن استفاده کنید. علاوه بر آن امکان سفارش انواع غذاهای محلی از جمله دمپخت آتشی، کاکولی محلی و غذاهای سنتی از جمله کشک و بادمجان آتشی، دیزی، انواع خورشت، جوجه کباب، کوبیده برای مسافران وجود دارد.

از سایر امکانات و خدمات این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیر مسقف به وسعت ۴۰۰ متر، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور و اینترنت اشاره کرد.

روستای هفشجان دارای جاذبه های گردشگری زیادی ست که با اقامت در این بوم گردی می توانید از آن ها دیدن کنید قبرستان ارامنه با قدمت ۴۰۰ سال، منطقه کوه جهان بین، پل زمان خان، شیرسنگی های شهر هفشجان با قدمت ۸۰۰ سال و سنگ نوشته های داخل کوه جهان بین با قدمت ۹۰۰۰ سال برخی از این اماکن گردشگری هستند. همچنین یک پیست اسکی نیز برای علاقه مندان در نزدیکی اقامتگاه وجود دارد.
اقامت برای کودکان کمتر از ۳ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا مکان های مهم :
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهرکرد : ۱۶.۸ کیلومتر ( ۱۹ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن زرین شهر : ۷۶.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۶ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری شهرکرد : ۱۷.۱ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه )
فاصله تا شهر شهرکرد : ۲۲ کیلومتر ( ۲۴ دقیقه )
آدرس: استان چهارمحال و بختیاری ، شهر شهرکرد ، شهر هفشجان، روستای نوآباد

اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان
اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان
اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان
اقامتگاه بوم گردی گل صنم هفشجان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...