رفع نقاط کور شبکه تلفن همراه در جاده‌ها آذربایجان‌غربی دارای اولویت است


رفع نقاط کور شبکه تلفن همراه در جاده‌ها آذربایجان‌غربی دارای اولویت است

ارومیه- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: رفع نقاط کور شبکه تلفن همراه در جاده‌های این استان از موارد ضروری است که در این راستا از توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌ها  بهره‌گیری می‌شود.

پیمان آرامون روز پنج‌شنبه در جلسه تامین زیرساخت‌های توسعه شبکه تلفن همراه در روستاهای فاقد پوشش و نقاط کور جاده‌ای، افزود: کیفیت شبکه و پوشش تلفن همراه در جاده‌های استان مطلوب نیست و پوشش حداکثری و رفع نقاط کور در اولویت این استان است.

وی ادامه داد: توسعه شبکه تلفن همراه و افزایش پوشش به همراه ارتقای کیفیت خدمات در سطح استان از جمله موارد مورد تاکید است.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ۲ سال گذشته گام‌های خوبی در اجرای توسعه شبکه فیبرنوری و پوشش تلفن همراه در مناطق روستایی برداشته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: طی یک‌سال گذشته در قالب طرح همت با راه‌اندازی بیش از ۱۰۰ سایت تلفن همراه یک‌هزار و ۱۴۲ روستا تحت پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت قرار گرفته است.

قاسم جلیلی‌نژاد افزود: در موضوع ارتقای کیفیت پوشش جاده‌ای نیز برقراری ارتباط صوتی در اولویت بوده و با هماهنگی که میان اپراتورهای تلفن همراه انجام شد، وضعیت شبکه بهبود یافته است.

در ادامه این جلسه مقرر شد برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز راه‌اندازی ۱۳ سایت جدید روستایی و پنج سایت جاده‌ای در محورهای خوی به رازی، چالدران به کشمش‌تپه، شاهین‌دژ به تکاب، مهاباد به سه‌راهی جلدیان و سه‌راهی یولاگلدی به سمت جلفا برآوردهای لازم انجام و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی جهت استقرار و راه‌اندازی سایت‌ها اقدام شود.

۹۹۱۸/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !