مسابقه کتابخوانی «آخرین ماموریت رضا» در زنجان برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی «آخرین ماموریت رضا» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «آخرین ماموریت رضا» که خاطرات یکی از شهدای حسینیه اعظم زنجان زنجان است، خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «آخرین ماموریت رضا» در زنجان برگزار می‌شودمجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «آخرین ماموریت رضا» به مناسبت ماه محرم توسط این حسینیه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه تا پایان شهریور مهلت دارند جهت تهیه کتاب به دفتر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان مراجعه کنند.
وی یادآور شد: شهید رضا مهدی‌رضایی، یکی از شهدای بسیجی پایگاه ۱۳ حسینیه اعظم زنجان است که این کتاب در وصف این شهید والامقام نوشته شده است. این شهید، مداح بوده و از بانیان و پایه‌گذاران اصلی مراسم زیارت عاشورا است که شب‌های جمعه هر هفته در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: «آخرین ماموریت رضا» عنوان کتاب خاطرات شهید رضا مهدی‌رضایی است که از زبان هم‌رزمان و خانواده این شهید و توسط سیده‌مریم حسینی نوشته شده است.
وی افزود: این کتاب که در دهه فجر سال گذشته، رونمایی شد به همت حسینیه اعظم و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به چاپ رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با ۳۵ درصد تخفیف و به همراه پرسشنامه دریافت کرده و پرسشنامه را پس از تکمیل در موعد مقرر تحویل دهند.
شهامی با اشاره به اینکه جوایز این مسابقه، کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس است که به قید قرعه به سه نفر اعطا خواهد شد، ابراز کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی با شهدای حسینیه اعظم به‌ویژه شهید رضا مهدی‌رضایی است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس