افزایش 275 درصدی کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان


افزایش 275 درصدی کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 5 میلیارد و486 میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری و بین نیازمندان محلات توزیع شده است.

افزایش 275 درصدی کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ترویج سنت‌های حسنه اسلامی احسان و نیکوکاری، توسعه مشارکت‌های مردمی، فیض خدمت همگانی، و واگذاری بعضی از کارها به مردم در جهت کاهش هرینه‌ها و سرعت بخشیدن به خدمات، نظارت مردم و معتمدان محلی در راستای توزیع کمک‌ها بین نیازمندان واقعی از مهمترین اهداف مراکز نیکوکاری هستند.
وی با اشاره به همکاری نزدیک به 14 هزار حامی نیکوکار با کمیته امداد استان زنجان گفت: افزایش تعداد حامیان نیکوکار ایتام و محسنین و حمایت‌های مردم و خیران از برنامه‌های اجرایی این نهاد نشان‌دهنده اعتمادی است که مردم به مجموعه کمیته امداد و این طرح‌ها داشته‌اند و در مراکز نیکوکاری نیز باید این حس اعتماد تقویت و افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در 5 ماهه سال جاری 5 میلیارد و 486 میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالایی در این مراکز جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌ شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 275 درصد رشد داشته است.
صفری افزود: در حال حاضر 41 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند و خیران و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود را در این ایام از طریق این مرکز به دست نیازمندان برسانند.
وی، شفافیت، اعتماد‌سازی، همدلی، امانت‌داری، مردم‌محوری، انضباط اجتماعی ، راز‌داری و عدالت را از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری برشمرد گفت: مسئولان مراکز نیکوکاری با رعایت عزت و کرامت نفس بر توانمند‌سازی خانواده تکیه دارند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !