ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی


ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش اصولی دارد که باید رعایت کنید. برای ست نمودن مانتو لی می توانید از شلوار کتان و شلوارهای جین با صندل اسپرت و دیگر کفش های اسنیکر استفاده کنید. می توانید از شال و روسری به رنگ ابی، قرمز و ارغوانی برای ست کردن با این … نوشته ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی اولین بار در مجله...

ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش اصولی دارد که باید رعایت کنید. برای ست نمودن مانتو لی می توانید از شلوار کتان و شلوارهای جین با صندل اسپرت و دیگر کفش های اسنیکر استفاده کنید. می توانید از شال و روسری به رنگ ابی، قرمز و ارغوانی برای ست کردن با این نوع مانتوها استفاده کنید.
مانتوی لی یا مانتوی جین، جزو مانتوهای محبوب برای خانم ها و دختر خانم های ایرانی می باشد. استفاده از مانتوی لی محدود به فصل و زمان خاصی نیست و با تغییر جنس و ضخامت پارچه های آن می توانید برای تمام فصول سال از آن استفاده کنید. مانتوی لی هیچ وقت از مد نمی افتد.
مانتوهای لی در رنگ های تیره و روشن موجود هستند و معمولا از جنس پارچه های لی کاغذی تا پارچه های ضخیم دنیم طراحی شده اند. در این بخش اصول ست کردن و روش های ست کردن مانتوی لی را به صورت کامل توضیح می دهیم.

نحوه ست کردن مانتو لی با شال و روسری

در ابتدا برای ست کردن مانتوی لی به سراغ شال و روسری می رویم و در ادامه مناسب ترین رنگ هایی که با مانتوی لی هماهنگ هستند برای انتخاب درست شال و روسری را معرفی می کنیم.

انتخاب رنگ های خنثی و طبیعی

رنگ‌های بژ، سفید، سیاه و خاکستری، چون رنگ‌های خنثی هستند به خوبی با مانتو‌های لی ست می‌شوند و راحت‌ترین و بی دردسرترین ست‌های رنگی هستند.
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی

رنگ قرمز و رنگ های مشابه آن را انتخاب کنید

رنگ قرمز در واقع رنگ مکمل رنگ آبی است و رنگ‌های مکمل به خوبی با هم ست می‌شوند. به این موضوع دقت کنید که برای مانتو‌های لی تیره از رنگ زرشکی استفاده کنید. ست کردن مانتو لی با یک شال قرمز‌ی استایلی دخترانه و زیبا می‌سازد.

ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لیانتخاب رنگ سبز

رنگ سبز نیز هماهنگی خوبی با این سری از مانتو‌ها دارد. مانند همه سری رنگ‌ها، رنگ سبز تیره را با مانتو‌های جین تیره و طیف‌های روشن سبز را با مانتو‌های جین روشن بپوشید.

ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لیانتخاب رنگ زرد

رنگ زرد و آبی نیز رنگ‌های مکمل هستند. استفاده از یک شال یا روسری لیمویی با مانتو لی روشن یک استایل شیک دخترانه ایجاد می‌کند. دقت کنید که این رنگ را فقط با مانتو‌های لی رنگ روشن بپوشید.
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی

رنگ قهوه‌ای و نارنجی روشن

رنگ قهوه‌ای نیز از دیگر رنگ‌های هماهنگ با مانتو‌های لی است. رنگ قهو‌ه ای روشن و نارنجی روشن را برای مانتو‌های لی روشن و طیف‌های تیره قهوه‌ای را برای مانتو‌های جین تیره رنگ استفاده کنید.

رنگ‌های پاستیلی

این رنگ‌ها که چند سالی است بسیار باب شده است به خوبی با مانتو‌های لی رنگ روشن ست می‌شوند و برای همه سنین مناسب است.
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی

رنگ‌های آبی، بنفش و ارغوانی

رنگ آبی که در واقع رنگ مشابه رنگ مانتو‌های لی است به خوبی با این مانتو ست می‌شود. رنگ‌های بنفش و ارغوانی نیز از دیگر رنگ‌های متناسب با مانتو‌های لی هستند.
ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی
همان طور که در توضیحات بالا دیدید بهتر است رنگ‌های روشن را برای ست کردن مانتو لی روشن استفاده کنید و برای ست کردن مانتو‌های تیره رنگ از رنگ‌های تیره و رنگ‌های نزدیک به رنگ مشکی بهره ببرید.

تناسب جنس روسری و مانتو

برای ست کردن مانتو لی با شال و روسری باید به جنس هر دو نیز دقت کنید و جنس و نوع پارچه‌ها به گونه‌ای انتخاب شوند که هماهنگی و تناسب داشته باشند. بهتر است از پوشیدن روسری‌های حریر و ساتن براق و ابریشمی ظریف با مانتو‌های لی اجتناب کنید. روسری‌هایی از جنس نخ، روسری‌های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری‌های پشمی بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن با مانتو‌های جین است، به خصوص اگر مانتوی جین شما ضخیم است بهتر است از یک شال پشمی استفاده کنید.
برای انتخاب روسری مناسب با مانتو لی بهتر است از طرح‌هایی مانند طرح‌های لنگی و زبرا، روسری‌های طرح خال خالی، شال‌های طرح شطرنجی و چهارخانه استفاده کنید.

ست کردن مانتو جین اسپرت با شلوار

در قدم بعد باید شلوار را انتخاب کنید. باید شلوار شما طوری باشد که با مانتوی شما قابلیت ست شدن داشته باشد و مدل های هماهنگ شلوار با مانتو را در ادامه به شما معرفی میکنیم.

در قدم بعدی به سراغ انتخاب شلوار برای مانتو‌های لی می‌رویم و بهترین جنس و مدل‌های هماهنگ شلوار با مانتو لی را به شما معرفی می‌کنیم.

شلوار‌های لی

اولین و ساده‌ترین انتخاب برای ست کردن مانتو لی، استفاده از یک شلوار همرنگ و هم جنس یعنی یک شلوار جین است که رنگ آن نزدیک به رنگ مانتوی شما باشد.

شلوار‌های کتان سفید و عاجی

شلوار‌های کتان نیز انتخاب مناسبی برای ست کردن با مانتو جین هستند. برای مانتو‌های جین روشن از شلوار‌های کتان به رنگ سفید یا عاجی استفاده کنید و اگر مانتوی لی شما رنگ تیره‌ای دارد از یک شلوار کتان مشکی یا سورمه‌ای استفاده کنید.

شلوار‌های پارچه‌ای سفید، خاکستری و لگ‌های مشکی

شلوار‌های پارچه‌ای را نیز می‌توانید با مانتو‌های لی بپوشید از رنگ‌های سفید و خاکستری برای مانتو‌های لی رنگ روشن و از لگ‌های مشکی برای مانتو‌های تیره استفاده کنید.

ست کردن مانتو لی با روسری، شلوار و کفش + اصول ست کردن مانتو لی

با مانتو لی چه کفشی بپوشم؟

برای انتخاب کقش خوب و مناسب برای مانتو لی انتخاب های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انها را انتخاب کنید.

کفش های اسنیکر

نخستین پیشنهاد کفش های انسکیر می باشند که می توانید با توجه به رنگ شال، روسری و رنگ مانتوی خود رنگ ان را انتخاب کنید. بهترین انتخاب برای ست کردن کفش با مانتو لی روشن، کفش های اسنیکر سفید، خاکستری روشن و نقره ای آینه ای می باشد.

صندل های اسپرت و صندل های پاشنه دار و لژدار

صندل های اسپرت انتخاب بعدی برای کفش ست مانتوی لی می باشند. بهتر است از صندل هایی با رنگ های خاکی، قهوه ای و زرشکی استفاده کنید.

کفش های عروسکی

اگر اهل کفش های اسنیکر و صندل نیستید به سراغ کفش های عروسکی بروید. کفش های عروسکی هم با ست ست مانتو لی هماهنگ می شوند و استایل دخترانه به شما می دهند. سعی کنید رنگ کفشتان را طوری انتخاب کنید که با لباس های شما هماهنگ باشند.

نیم بوت زنانه اسپرت

در آخمر هم می توانید نیم بوت اسپرت را انتخاب کنید. این نیم بوت ها هم انتخابی خوب برای مانتوی جین می باشند.
تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403