محور مقاومت قوی‌تر از گذشته نا امنی‌های رژیم صهیونیستی را تشدید می‌کند


محور مقاومت قوی‌تر از گذشته نا امنی‌های رژیم صهیونیستی را تشدید می‌کند

کارشناس مسائل بین الملل گفت: رزمندگان فلسطینی با امکانات محدود خود، توانستند امنیت رژیم صهیونیستی را به مخاطره بیاندازند.

محور مقاومت قوی‌تر از گذشته نا امنی‌های رژیم صهیونیستی را تشدید می‌کند
به گزارش فانوس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که سه شنبه ۱۹ شهریور در مراسم حزب لیکود در «اشدود» سخنرانی می‌کرد با بلند شدن صدای آژیر خطر سخنرانی خود را نیمه تمام رها کرد و از ترس جان به پناهگاه فرار کرد.

نخست وزیر اسرائیل، پیش از فرار از قصد خود برای الحاق دره اردن در کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی در صورت پیروزی در انتخابات سراسری هفته آینده خبر داد.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل گفت: در حقیقت حمله به محل سخنرانی بنیامین نتانیاهو و فرار او به سمت پناهگاه شکست افتضاحی برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود که در اراضی اشغالی با ۱۰۰‌ها مامور امنیتی و نظامی فرار را بر قرار ترجیح و تریبون سخنرانی را رها کرد.

او افزود: فرار نتانیاهو نشان می‌دهد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و امثال او از امنیت لازم در اراضی اشغالی برخوردار نیستند، چراکه رزمندگان فلسطینی با امکانات محدود خود علی رغم محاصره‌های شدید غزه، توانستند امنیت رژیم صهیونیستی به خطر بیاندازند و شرایطی فراهم کنند که نتانیاهو نتواند در اراضی اشغالی با امنیت کامل سخنرانی کند.

هانی زاده ادامه داد: حمله به محل سخنرانی نتانیاهو تعبیر بسیار مهمی در بردارد، لذا از این پس رژیم صهیونیستی و اراضی اشغالی جایی برای صهیونیست‌ها نیست.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: اقدام اخیر حزب الله در حمله به یک نفربر رژیم صهیونیستی،کشته شدن فرمانده نیرو‌های شمال فلسطین اشغالی و حمله اخیر رزمندگان فلسطینی به جایگاه سخنرانی بنیامین نتانیاهو تعبیر‌های بسیار مهمی به لحاظ امنیتی و استراتژیک در بردارد.

او اضافه کرد: اکنون محور مقاومت قوی‌تر از گذشته می‌تواند با امکاناتی که در اختیار دارد نا امنی‌ها را تشدید کند و شرایطی فراهم کند که رژیم صهیونیستی در سیاست‌های امنیتی خود بازنگری کند، به هر حال این یک افتضاح بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود و فرار بنیامین نتانیاهو نشان داد که برخورداری از توان نظامی نمی‌تواند امنیت صهیونیست‌ها را تامین کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر