قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید


تمامی زوج های جوان برای برگزاری مراسم ازدواج خود بسیار هیجان زده هستند، اما انجام کارهای مربوط به روز عروسی از قبیل، رفتن به آرایشگاه، آتلیه و … ممکن است آن ها را بیش از حد خسته کند و استرس ناشی از این روز نیز عامل مضاعف برای بیشتر شدن این خستگی می باشد، که تمامی این موراد در کنار هم دست به دست هم می دهد تا مراسم عروسی اون طور که عروس و داماد می...

تمامی زوج های جوان برای برگزاری مراسم ازدواج خود بسیار هیجان زده هستند، اما انجام کارهای مربوط به روز عروسی از قبیل، رفتن به آرایشگاه، آتلیه و … ممکن است آن ها را بیش از حد خسته کند و استرس ناشی از این روز نیز عامل مضاعف برای بیشتر شدن این خستگی می باشد، که تمامی این موراد در کنار هم دست به دست هم می دهد تا مراسم عروسی اون طور که عروس و داماد می خواهند پیش نرود و به جای لذت بردن از مهم ترین روز زندگی شان، در طول مراسم، نگران موضوعات مختلف باشند. از این رو پیشنهاد آرگا به شما پیش از برگزاری مراسم ازدواج، برپایی روز فرمالیته عروسی است، که در ادامه می توانید با هدف از برگزاری این روز، مزایا و معایب و نکاتی در رابطه با این مراسم تشریفاتی آشنا شوید.

نکاتی که قبل از برگزاری فرمالیته عروسی باید بدانید

اگر پای در دل بسیاری از زوج ها بنشینید ممکن است از آرایش، مدل لباس و حتی عکس ها و نوع فیلمبرداری مراسم ازدواج خود چندان رضایت نداشته باشد و توصیه آن ها به دیگر عروس و دامادهای که در تدارک مراسم ازدواج هستند، برگزاری روز فرمالیته عروسی می باشد. بنابراین هدف از برگزاری این روز در واقع تست کردن تمامی موارد بالا می باشد که البته بدون حضور مهیمان خواهد بود، تا عروس و داماد در روز عروسی دغدغه و استرسی کمتری داشته باشند و بعد از اتمام عروسی، همواره تماشایی فیلم ها و عکس های عروسی یادآور خاطرات شیرین برای آن ها باشد.

مزایا و معایب فرمالیته عروسی:

این مراسم تشریفاتی همانطور که در بالا نیز مکرر به آن اشاره شد برای تست آرایش و مدل لباس می باشد، که عروس داماد می توانند همان لباس های که برای مراسم اصلی سفارش داده اند را بپوشند و یا این که چند دست لباس اسپورت و ست شده با یکدیگر را استفاده نمایید، تا آلبوم عکسشان تنوع بیشتری داشته باشد.

قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید

از دیگر مزیت های برگزاری مراسم فرمالیته عروسی این است که برای شما این امکان را فراهم می کند در صورتی که به دلیل وضعیت آب و هوایی در روز مراسم اصلی نتوانید به درون باغ بروید و عکس ها و فیلم عروسی خود را تهیه نمایید، با قرار دادن روز فرمالیته در یک روز صاف و آفتابی به راحتی و با خیالی آسوده می توانید فیلم و عکس هاتان را بگیرید.

قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید

همچنین مراسم فرمالیته می تواند روز تمرینی خوبی به ویژه برای عروس خانم ها باشد، تا بدون حضور مردم لباس عروسی را بر تن کنند و با فراغ بال راه بروند و در روز مراسم اصلی، در لباس و با کفش عروسی احساس راحت تری داشته باشد. علاوه بر آن در صورتی که نوع آرایش صورتتان و مدل موی شما در روز مراسم فرمالیته مورد دلخواه شما نباشد بدون شک می توانید برای مراسم اصلی نوع آرایش و مدل موی متفاوت تری از روز فرمالیته داشته باشید.

قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید

یکی دیگر از دغدغه عروس و دامادها برای مراسم ازدواج پیدا کردن یک آتلیه خوب برای عروسی می باشد، خوبی روز فرمالیته به این است که آتلیه ای که از قبل برای روز عروسی رزرو کرده بودید را در این روز محک بزنید و با مشاهده عکس ها و کلیپ عروسی فرمالیته خود از کیفیت کار آتلیه مذبور اطمینان حاصل کنید.

قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید

مهمترین معایب برگزاری روز فرمالیته، هزینه آرایش، دسته گل طبیعی عروس و … می باشد که شاید بسیاری از زوجین توانایی پرداخت این هزینه اضافی را نداشته باشند. عیبی دیگر که باید به آن توجه داشت این است که حس و حال عروس و داماد در روز مراسم فرمالیته قطعا به اندازه روز مراسم اصلی واقعی نخواهد بود و این احساسات ممکن است حالت تصنعی به خود بگیرد که در این حالت، این حس های مصنوعی در عکس ها و فیلم روز فرمالیته کاملا مشهود خواهد بود.

قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید

حال که با تمامی مزایا و معایب فرمالیته عروسی آشنا شدید، چنانچه درصدد برگزاری این روز می باشید، بهتر است به نکات مهم پیش از برگزاری این روز نیز توجه نمایید.

نکات مهم برای برگزاری روز فرمالیته :

۱- در صورت استفاده از یک لباس عروسی برای روز فرمالیته و مراسم اصلی باید از لباس عروس مراقبت کنید و آن را تمیز نگه دارید.

۲- در صورت محدود نبودن بودجه برای روز فرمالیته، به منظور داشتن آلبوم عکاسی و کلیپ عروسی متفاوت تر می توانید تعداد لباس های متنوع تری را برای این روز تهیه و بر تن کنید.

۳- لباس های حریر ساده سفید رنگ نسبت به دیگر لباس های کار شده با تزیینات بیشتر، در عکس ها به خصوص در فضای باز جلوه زیباتری خواهند داشت.

۴- برای داشتن عکس های شادتر و زیباتر می توانید لباس های اسپرت، لباس های با رنگ های مکمل، لباس های ست شده و هم استایل بپوشید.

قبل برگزاری روز فرمالیته عروسی به این نکات توجه کنید

به خاطر داشته باشید نکات حائز اهمیت برای برگزاری روز فرمالیته که در این نوشتار عنوان شد تنها یک مطلب از ده ها مطالب مفید و خواندنی ما در رابطه با اقدامات مهم پیش از عروسی می باشد، که برای آشنایی با دیگر اقدمات می توانید از بخش تزئینات عروس دیدن نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید