بیش‌از 76 تن موادغذایی فاسد در جنوب سیستان و بلوچستان معدوم شد


بیش‌از 76 تن موادغذایی فاسد در جنوب سیستان و بلوچستان معدوم شد

زاهدان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 76هزار و 250کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف‌گذشته در 6 ماهه نخست امسال در محدوده این دانشگاه کشف و معدوم شد.

دکتر محمدمهران امینی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی در بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: پنج هزار و ۹۸۶ مورد بازدید در این مدت از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان‌های زیر پوشش‌دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام شدکه علاوه بر کشف مواد غذایی فاسد،۲۸ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سامانه گویای ۱۹۰ به طور شبانه‌روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی همشهریان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
۹۹۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته