نقدها و نمرات بازی Borderlands 3 از سوی سایت‌های معتبر


نقدها و نمرات بازی Borderlands 3 از سوی سایت‌های معتبر

بالاخره به زمان عرضه‌ی یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2019 یعنی بازی Borderlands 3 نزدیک می‌شویم. در ادامه با نقدها و نمرات این عنوان همراه گیم‌شات باشید. بازی Borderlands 3 و نکاتی که پیش از خرید آن باید بدانید لوتر شوتر محبوب، بازی Borderlands 3 پس از چندین و چند سال انتظار سرانجام در 13 سپتامبر 2019 مصادف با 22 شهریور 1398 بر روی...

بالاخره به زمان عرضه‌ی یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2019 یعنی بازی Borderlands 3 نزدیک می‌شویم. در ادامه با نقدها و نمرات این عنوان همراه گیم‌شات باشید.

لوتر شوتر محبوب، بازی Borderlands 3 پس از چندین و چند سال انتظار سرانجام در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ شهریور 1398 بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (به‌طور انحصاری زمانی بر روی فروشگاه اپیک گیمز) عرضه می‌شود و از این رو نقدها و نمرات آن منتشر شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را شاهد هستیم اما نه فراتر از آن. در ادامه خلاصه‌ای از نقدها و نمرات این بازی از سوی سایت‌های معتبر را مشاهده می‌کنید:

XGN – 95

بازی Borderlands 3 از انتظاراتی که نسخه‌ی قبلی آن به وجود آورد فراتر می‌رود. داستان از لحاظ اندازه گسترده است، طنز و شوخی طبعی در جای درست قرار دارند، سلاح‌ها متنوع هستند و Vault Hunters جدید از همه نظر منحصر به فردند. تمامی طرفداران Borderlands باید این عنوان را تجربه کنند.

IGN – 90

بازی Borderlands 3 با یک مجموعه‌ی شگفت‌انگیز از سلاح‌ها، طنز و شوخ‌طبعی و مأموریت‌ها از نسخه‌های قبلی خود فراتر می‌رود.

Forbes – 90

Borderlands 3 مانند یک تحول کامل برای سری به نظر نمی‌رسد و فقط یک تکامل است. و این شاید باعث شود بخشی از آن همچنان در گذشته گیر کند اما این عنوان همچنان فوق‌العاده هیجان‌انگیز است، به‌خصوص برای علاقه‌مندان ژانر لوتر شوتر.

Destructoid – 90

نیازی نبود که این عنوان سری را نوسازی کند و گیرباکس برای دومین بار فرمول سری را به خوبی درک و ارائه کرده است.

Game Informer – 80

بازی Borderlands 3 یک نامه‌ی عاشقانه به طرفداران خود و جشنی برای سبک بازی‌ای است که باعث محبوبیت آن شد. این عنوان که پُر از شخصیت‌های قدیمی است و در طنز و اکشن انفجاری‌اش هیچ شوخی‌ای ندارد، یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده است که به نظر می‌رسد برای نوآوری تردید دارد. اگر صرفاً می‌خواهید که چیزهایی را که در نسخه‌های گذشته دوست داشتید به شکل گسترده‌تر ببینید، گیرباکس این خواسته را با یک بازی چشم‌گیر از لحاظ اندازه که در یک منطقه‌ی امن برای خود تردد می‌کند و فراتر نمی‌رود، کاملاً برآورده کرده است.

GameSpot – 80

Borderlands 3 در زمینه‌ی باس‌ها مشکلاتی دارد اما این مبارزات تحت‌الشاع گان‌پلی ترغیب‌کننده و طنز سطح بالای بازی قرار گرفته‌اند. روایت شخصیت‌محور این عنوان یک پایان راضی‌کننده برای این سری لوتر شوتر به حساب می‌آید و مکانیک‌ها و قابلیت‌های جدید – خصوصاً درخت مهارت‌های دوباره کار شده و بخش ساخت سلاح – به شما آزادی فراوانی در انتخاب نحوه‌ی بازی کردن‌تان می‌دهند. اگر هیچ‌وقت طرفدار این سری نبوده‌اید، بعید است که Borderlands 3 بتواند نظر شما را تغییر دهد از آنجا که این عنوان در ارائه‌ی چیزی که سری همیشه ارائه داده است عالی عمل می‌کند: یعنی یک داستان بلند طنز و پر از شوخ‌طبعی از افراد عجیب و غریبی که به غارت و تیراندازی تا رسیدن به قهرمانی ادامه می‌دهند.

PC Gamer – 63

Borderlands 3 با جوک‌های بی‌مزه‌ و سلاح‌های جالب بی‌پایان در بی‌روح‌ترین داستان سری تاکنون، صرفاً انفجار دشمنان را تماشا می‌کند.

میانگین نمرات بازی Borderlands 3 از 21 نقد بر روی پی‌سی: 85

نقدها و نمرات بازی Borderlands 3 از سوی سایت‌های معتبرنقدها و نمرات بازی Borderlands 3 از سوی سایت‌های معتبر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط