کارگردان بازی Borderlands 3 علاقه به ساخت انیمه این مجموعه دارد


کارگردان بازی Borderlands 3 علاقه به ساخت انیمه این مجموعه دارد

به نظر می‌رسد علاوه بر طرفداران پر و پا قرص سری کارگردان بازی Borderlands 3 نیز خواهان ساخته شدن اثری اقتباسی در تلویزیون است. پاول سِیج کارگردان خلاقیت بازی در گفتگوی تازه‌ای که با VG247 داشته، اعلام کرده است از صمیم قلب دوست دارد که این سری بازی ویدئویی دیوانه‌وار راه خود را به دیگر مدیوم‌ها نیز باز کند و تبدیل به مجموعه بزرگی شود که در تمام...

به نظر می‌رسد علاوه بر طرفداران پر و پا قرص سری کارگردان بازی Borderlands 3 نیز خواهان ساخته شدن اثری اقتباسی در تلویزیون است.

پاول سِیج کارگردان خلاقیت بازی در گفتگوی تازه‌ای که با VG247 داشته، اعلام کرده است از صمیم قلب دوست دارد که این سری بازی ویدئویی دیوانه‌وار راه خود را به دیگر مدیوم‌ها نیز باز کند و تبدیل به مجموعه بزرگی شود که در تمام سرگرمی‌ها حضور فعال داشته باشد. چندی پیش شایعاتی نیز پخش شده بود که ساخت فیلم لایو-اکشنی از سری بُردرلندز در دست قرار دارد اما چه چیزی بهتر از یک فیلم سینمایی است؟ انیمه! چیزی که پاول سِیج نیز علاقه فراوانی به آن دارد.

یکی از دوستان سری انیمه‌ای Love, Death Robots را برای من آورد و با خودم گفتم “اوه عالیه! چقدر دیدنش کِیف بده” راستش را بخواین عاشق دیدن اینجور چیزها هستم. باید ببینیم در آینده چی میشه. امیدوارم که مردم از بازی Borderlands 3 لذت ببرند و امیدوارم از هر نوع منبعی که با سری ارتباط برقرار می‌کنند، راضی باشند.

در ادامه سِیج از دیگر علاقه ذاتی خود، ساخت پارک تفریحی بُردرلندز گفت.

پارک تفریحی در مایه‌های Borderlands… آره! در جا قبولش می‌کنم! الان دارم تلاش می‌کنم با خودم فکر کنم بهترین نوع قطار ترس چی میشه؟ شاید اسمش اگر غار Claptrap خوب بشه؟ به نظر من که عالی میشه.

اما آیا اتفاق خواهد افتاد؟ اگرچه ساخت پارک مخصوص بازی محال به نظر می‌رسد اما ساخت انیمه سریالی بعید نیست. همانطور که سیج گفت باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

بازی Borderlands 3 در روز 13 سپتامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی Borderlands 3 علاقه به ساخت انیمه این مجموعه داردکارگردان بازی Borderlands 3 علاقه به ساخت انیمه این مجموعه دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06