داور شهرکردی ظرفیت قضاوت در جام‌جهانی را دارد


داور شهرکردی ظرفیت قضاوت در جام‌جهانی را دارد

شهرکرد- ایرنا- هنگامی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال نام داوران رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 را اعلام کرد نام موعود بنیادی‌فرد داور جوان شهرکردی نیز در بین داوران وجود داشت.

موعود بنیادی‌فرد از داوران جوان چهارمحال و بختیاری است که اکنون در لیگ برتر این قضاوت می‌کند از داوران برگزیده کنفدراسیون آسیا نیز است.

بنیادی‌فرد در این سالها به عنوان یکی از داوران بدون حاشیه در ایران مطرح بوده است و با توجه به این روند رو به رشد یکی از گزینه های احتمالی برای قضاوت دربی (شهرآورد) سرخابی های ایران است.

موعود بنیادی‌فرد در بازی های بین‌المللی نیز قضاوت های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است که چندی پیش مفسر ورزشی تلویزیون امارات به این نکته اشاره کرده بود.

اکنون موعود بنیادی‌فرد با توجه به روندی که در پیش گرفته است می تواند یکی از گزینه های اصلی برای قضاوت دیدارهای جام جهانی پیش رو باشد.

اگر این اتفاق بیفتد، بنیادی‌فرد نخستین داور چهارمحال و بختیاری خواهد بود که در جام جهانی قضاوت خواهد کرد و یکی از ۱۰ داور ایرانی که در سالهای اخیر در جام جهانی حضور خواهد داشت.

اکنون نوبت فیفاست که با توجه به میزبانی آسیا در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ از داوران آسیایی در این جام بیشترین استفاده را ببرد و بنیادی فرد می تواند یکی از این داوران باشد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار خواهد شد و این نخستین باری خواهد بود که کشوری از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

موعود بنیادی فرد امسال در لیگ برتر نیز دیدار افتتاحیه لیگ برتر ایران را قضاوت کرد.

۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک