همکاری زائران سید الشهداء(ع) در عزاداری مراسم «هروله کنان»


همکاری زائران سید الشهداء(ع) در عزاداری مراسم «هروله کنان»

گروه برنامه ریزی تردد زایران و موکب های حسینی در آستان مقدس امام حسین(ع)، پرسشنامه الکترونیکی را برای همکاری و مشارکت زایران در برپایی عزاداری رکضة طویریج(هروله کنان) به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس امام حسین(ع)، گروه برنامه ریزی تردد زایران و موکب های حسینی متعلق به بخش حفظ نظم در آستان مقدس امام حسین(علیه اسلام)؛ یک پرسشنامه الکترونیکی را تهیه کردند تا به کسانی که خواهان مشارکت در برپایی عزاداری رکضة طویریج(مراسم هروله کنان) در دهم ماه محرم الحرام هستند، فرصت مشارکت و همکاری را می دهد.

مهندس «عباس صاحب» مسئول این گروه گفت: این پرسشنامه شامل تعدادی از پرسش ها و گزینه های مخصوص هر پرسشی است. این پرسشنامه این فرصت را به همگان می دهد و به ساکنان کربلای معلی منحصر نمی شود.

وی ادامه داد: نسخه الکترونیکی این پرسشنامه امکان مشارکت تعدادی بیشتر زایران برای شناخت از مشکلات مهم پیش روی زایران و همچنین مشارکت تعداد بیشتر زایران در اعلام نظراتشان و تدوین پیشنهادهایی برای بررسی آنها در چارچوب برنامه های ویژه برای مراسم میلیونی را می دهد.

وی افزود: خروجی این پرسشنامه به کمیته های ویژه برای تدوین راه حل های مناسب برای مراسم های میلیونی آینده ارایه می شود.

مسئول گروه برنامه ریزی گفت: گروه برنامه ریزی تردد زایران و موکب های حسینی(ع) شامل کادر متخصص است که براساس جدیدترین روش های جهانی و فنآوری در زمینه مدیریت جمعیت فعالیت می کند.

آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) سال گذشته طرح پرسشنامه الکترونیکی ویژه مراسم عزاداری رکضة طویریج(مراسم هروله کنان) را به راه انداخت و از خلال خروجی های آن توانستند بسیاری از مشکلات پیش روی زایران را بررسی و درمان کند که بررسی و درمان فضای تنگ درهای صحن شریف و توسعه آن یکی از این مشکلات بود.

شرکت کنندگان در این پریش می تواند به لینک https://aistibyan.imamhussain.org/?fbclid=IwAR1CdgbPI2sUISD-t2GpzT1Zd3o-SJsf2TXc3hLfm40K4qutQ-V_82p_Iag مراجعه کنند.

مراسم عاشورا هرساله با مراسم رکضه طویریج(هروله کنان) به پایان می رسد. این مراسم بزرگترین تجمع انسانی در جهان است که از داخل و خارج عراق در آن شرکت می کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی