حضور جوانان کانون های مساجد در مراسم عزاداری شهادت حضرت علی اکبر (ع)


حضور جوانان کانون های مساجد  در مراسم عزاداری شهادت حضرت علی اکبر (ع)

همزمان با فرارسیدن هشتم محرم مراسم عزاداری شهادت حضرت علی اکبر (ع) در قالب «هیئت جوانان احمدی» با حضور بیش از 400 جوانان کانون های مساجد شیراز و خرامه در حرم مطهر حضرت حضرت «سید میرمحمد (ع)» آستان مقدس شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید جواد جوادی» در این مراسم که صبح امروز (یکشنبه، 17 شهریور) مصادف با هشتم محرم الحرام برگزار شد، در خصوص تاسی جوانان امروز از حضرت علی اکبر (ع) و همچنین انتخاب دوست و الگوی شایسته در زندگی به سخنرانی پرداخت.

خطیب مسائل مذهبی همچنین ضمن اشاره به نشانه های دوست خوب، جوانان را به حرکت در مسیر خدایی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و به ویژه جوان رشید کربلا دعوت کرد.

براساس این گزارش، بیش از 400 نفر از جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری «رهپویان مکتب اهل بیت (ع)» مسجد «صاحب الزمان (عج) شهرستان خرامه و کانون های فرهنگی و هنری «جوانان کریم اهل بیت (ع)» مسجد «الزهرا (س)»، «شهدای محراب» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع) کلبه»، «محبین اهل بیت (ع)» مسجد «مجمع محبین اهل بیت (ع)» و «محبین خاتم الانبیا (ص)» مسجد «خاتم الانبیا (ص)» شیراز حضور داشتند و در رثای حضرت علی اکبر (ع) اشک ماتم ریختند و عزاداری کردند.

خاطرنشان می شود؛ این مراسم با همکاری واحد کودک و نوجوان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس در حرم مطهر حضرت «سید میرمحمد (ع)» این آستان مقدس برگزار شد و با اجرای سرود و مداحی توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «جوانان کریم اهل بیت (ع)» مسجد «الزهرا (س)» همراه بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا